1394-01-24 13:56
1527
0
13178
رئیس آبفار شهرستان آق قلا خبر داد :

رفع مشکل افت فشار و قطعی آب شرب در آق قلا

غفاری، رئیس آبفار شهرستان آق قلا :تاکنون آب شرب به ورودی شهر رسیده است و ظرف مدت یک ساعت آینده مشکل افت فشار به طور کامل برطرف می گردد.

به گزارش گلستان ما، غفاری، رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان آق قلا در گفتگو با خبرنگار اسپی دژ در خصوص افت فشار آب در چند روز گذشته گفت : مشکل افت فشار آب شرب شهر آق قلا از ساعت 30/4 صبح روز جمعه اتفاق افتاد. بلافاصله همکاران ما در قالب 3 اکیپ به درون شهر برای یافتن محل حادثه اعزام شدند. پس از اطمینان از عدم وجود مشکل در داخل شهر جستجو برای خطوط انتقال برون شهری آغاز شد.

وی افزود : با توجه به اینکه خطوط انتقال ما از داخل زمین های کشاورزی عبور می کند، مدتی برای یافتن محل حادثه به طول انجامید.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان آق قلا ادامه داد : با تلاش شبانه روزی همکاران ما در این اداره ، محل ترکیدگی لوله که در حوالی آبندان روستای محمدآباد بود، مشخص گردید و تعویض و تعمیر این لوله از ساعت 30/10 صبح امروز تا ساعت 30/16 به طول انجامید.

غفاری خاطر نشان کرد : تاکنون آب شرب به ورودی شهر رسیده است و ظرف مدت یک ساعت آینده مشکل افت فشار به طور کامل برطرف می گردد.

رئیس اداره آبفا شهرستان آق قلا ضمن پوزش از همشهریان گفت : از صبر و تحمل تمامی مردم شریف این شهر در طول زمان بروز این مشکل تقدیر و تشکر می کنم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.