1394-01-12 09:02
3049
0
12672
پیشنهاد طهماسبی به برگزار کنندگان جشنواره فرهنگی اقوام در آق قلا :

دهکده توریستی سنتی آق قلا به صورت دائمی در طول سال برگزار گردد

طهماسبی، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان پیشنهاد می کنم که این دهکده سنتی و توریستی که در آن جشنواره فرهنگی اقوام در حال برگزاری است را در طول سال به صورت دائمی داشته باشیم

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپی دژ، طهماسبی ، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان در حاشیه بازدید از دهکده توریستی سنتی آق قلا به خبرنگار اسپی دژ گفت : اینگونه جشنوارههای بومی و محلی می تواند فرهنگ این منطقه را به مردم استان گلستان و کشور نشان دهد.

وی افزود : استان گلستان به دلیل تنوع قومی و قبیله ای و همچنین آب و هوایی ظرفیت های بسیارخوبی وجود دارد که می بایست از آنها حداکثر استفاده را نمود. در شهرستان آق قلا نیز به دلیل نزدیکی به مرکز استان و همچنین سهولت دسترسی به خط راه آهن و فرودگاه می توان در جهت جذب توریست و ارتقاء سطح گردشگری استفاده کرد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان اولین جشنواره بومی و محلی و ایجاد دهکده توریستی سنتی در شهرستان آق قلا گفت : ما باید از پتانسیل گردشگری و صنایع دستی این قسمت از استان در جهت ایجاد فرصت های شغلی و اشتغالزایی استفاده نماییم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان ضمن دعوت از تمامی مردم کشورمان به ویژه کارمندان دولت جهت بازدید از جشنواره نوروزی فرهنگ اقوام شهرستان آق قلا افزود : پیشنهاد می کنم که این دهکده سنتی و توریستی که در آن جشنواره فرهنگی اقوام در حال برگزاری است را در طول سال به صورت دائمی داشته باشیم و با ارتقاء آن می توانیم تحولی در سطح استان بخصوص این شهرستان داشته باشیم.

وی در پایان از رسانه های استان و محلی برای پوشش خبری این جشنواره تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط:

تصاویر/ طهماسبی در لباس سنتی مردم ترکمن صحرا

پیشنهاد آخوند رهبر به معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.