1393-12-26 18:58
2348
0
12058
مدیر توزیع برق شهرستان آق قلا از خاطرات خود می گوید؛

رضایت ارباب رجویان یکی از بهترین لحظات برای من است

ایمانیان،لحظاتی که موجب رضایت خلق خدا می شویم که رضایت او نیز در آن نهفته است موجب از بین رفتن خستگی ها شده و خشنودی قلبی را به همراه دارد.

به گزارش گلستان ما، مهندس ایمانیان مدیر توزیع برق شهرستان آق قلا در گفتگو با خبرنگار اسپی دژ در خصوص بهترین و بدترین خاطرات خود در سال 93 گفت : در مدت تصدی خود در این سمت، لطف مردم آق قلا همیشه شامل حال من بوده و به همین دلیل خاطره بدی از آنها به یاد ندارم.

خاطره خوب من روزی است که مادری برای ابراز تشکر به اتاق من آمد. این مادر بیش از 2 سال در نوبت انتظار توسعه شبکه برق برای دریافت کنتور و اشتراک بوده است. لحظه ای که این مادر اشک شوق در چشم هایش حلقه زده بود و دست دعا به آسمان بلند کرد یکی از شیرین ترین و بهترین خاطرات تصدی من در شهرستان آق قلا بوده است.

لحظاتی که موجب رضایت خلق خدا می شویم که رضایت او نیز در آن نهفته است موجب از بین رفتن خستگی ها شده و خشنودی قلبی را به همراه دارد. به همه همکاران هم این مورد اساسی را تاکید کرده ام تا آن را سرلوحه کارهای خود قرار دهند تا دعای مردم نیز پشت سر آنها باشد.

در سال 93 نیز ما فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مدیریت و اقدامات جهادی را سرلوحه فعالیت های خود قرار دادیم. در این سال نسبت به تهیه GIS شبکه اقدام نمودیم که خود نیازمند سیر پروسه طولانی و حجم فعالیت های بسیار زیادی بوده است که به جز مدیریت و کار جهادی نمی توانستیم به آن دست یابیم و انشالله در سال آینده این پروژه تکمیل خواهد شد.

وی در خصوص میزان رضایت از وضعیت عملکرد این مجموعه در شهرستان گفت : من از کارکنان خود در این مجموعه راضی هستم. هدف اول جلب رضایت مردم و تکریم ارباب رجوع می باشد که همیشه به آنها تاکید می کنم. نمره ای که من به کارکنان خود در انجام وظایف محوله می دهم حداقل 18 می باشد. چرا که واقعا در انجام ماموریت های خود تلاش می کنند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار اسپی دژ مبنی بر تصاویر تیرهای چراغ برق فرسوده که خبر آن نیز در سایت اسپی دژ انعکاس داده شده بود گفت : برخی از تیرهای چراغ برق فرسوده بوده که نیاز به اصلاح ، ترمیم و یا تعویض دارند. در این خصوص دستورات لازم را صادر کردم که انشاا... پس از اتمام پروژه GIS که حجم عمده ای از نیروها درگیر آن می باشند، به آنها رسیدگی شده و مشکل آنها مرتفع گردد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.