1393-11-11 17:03
2102
0
9654
رئیس ستاد دهه فجر آزادشهر خبر داد:

برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه دهه فجر در شهرستان آزادشهر

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان آزادشهر از برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه دهه فجر در شهرستان آزادشهر خبر داد.

به گزارش گلستان ما، سید فاضل دهنوی فرماندار آزادشهر و رئیس ستاد دهه فجر شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرنگار تیتر آزاد، با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی ،ورزشی،هنری در سطح شهرستان آزادشهر در این دهه اجرا خواهد شد به اهم برنامه ها از جمله زنگ انقلاب در مدارس ، غبارروبی مزار شهدا و برنامه ۱۰شب در ۱۰ مسجد اشاره کرد.

و ی افزود: امروز وظیفه ما این است که با اجرای برنامه های متنوع و گوناگون در زمینه آگاهی دادن به نسل جوان در خصوص انقلاب و دستاوردهای آن بکوشیم و با بیان زحمات و تلاشهایی که حضرت امام خمینی (ره) و یاران انقلاب و شهدای آن برای استقرار نظام جمهوری اسلامی کشیدند اینگونه قدردان باشیم.

دهنوی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب(ره) مبنی بر اینکه «انقلاب ما انفجارنور بود»، اعلام کرد: بر همین اساس می‌توان گفت در سایه انقلاب انفجار نور خدا، قرآن و پیامبر‌(ص) در انقلاب اسلامی ایران نمود عینی پیدا کرده است.

وی با اشاره به پیشرفتهای صورت گرفته بعد از انقلاب در حوزهای متفاوت سخت افزای و نرم افزار ی تصریح کرد: اگر این پیشرفتها به درستی برای مردم تبیین گردد، جوانان و نوجوانان ما از نزدیک با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا خواهند شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.