1393-11-08 18:55
2486
0
9578

سربازان و پرسنل تیپ۲۳۰ اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) را محکوم کردند/+ تصاویر

سربازان و پرسنل تیپ۲۳۰هتک حرمت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) و تداوم اقدامات موهن دشمنان اسلام علیه مقدسات ادیان، بخصوص پیامبر گرامی اسلام، را محکوم کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل ازتیتر آزاد، سربازان و پرسنل پایور تیپ۲۳۰نوده در اعتراض به اقدام این نشریه و نیز سایر اقدامات موهن استکبارعلیه اسلام ، با به دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین لبیک یا رسول الله (ص)، و همچنین با فریاد زدن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر فرانسه و … انجام این اقدامات موهن را به شدت محکوم کردند.

سرگرد هادی درویشی مدیر روابط عمومی پادگان نوده در این گردهمایی گفت: هتاکان به پیامبر گرامی اسلام افراد نادانی هستند که به دنبال مقابله با اسلام و مسلمانان می‌باشند.

وی افزود: آن‌ها وقتی قدرت مسلمانان جهان را می‌بینند تلاش می‌کنند تا با توهین این عظمت را تحت‌الشعاع قرار دهند در حالی که تمام مسلمانان جهان و به خصوص مردم ایران با تمام وجود پای ارزش‌ها و مقدسات خود ایستاده‌اند و دشمن را ناامید خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه رسول اکرم(ص) پیامبر مهر و رحمت و مهربانی بود، افزود: هتاکی و بی حرمتی به پیامبر مهر و رحمت، عملی بسیار زشت بود و جامعه اسلامی و وجدان های بیدار خوب می دانند که اهداف این اعمال فقط اسلام هراسی در میان مذاهب دیگر است.

P1170461

P1170458

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.