1393-10-29 07:25
2098
0
9085
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آزادشهر:

هتک حرمت به پیامبر(ص) نشان از ضعف و زبونی جهان استکبار است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آزادشهر گفت: هتک حرمت به پیامبر(ص) نشان از ضعف و زبونی جهان استکبار و صهیونیزم غاصب است.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ رمضانعلی سمیعی پاقلعه در گفتگو با خبرنگار تیتر آزاد، هتک حرمت مقدسات اسلامی توسط حامیان استکبار را به شدت محکوم کرد وگفت: این عمل قبیح با پشتیبانی آمریکا و در رأس آن رژیم صهیونیستی انجام شده‌است و موضع گیری جدی جهان اسلام در این رابطه اهمیت ویژه‌ای دارد و از ضروریات است.

وی با اشاره به اقدام سخیف و توهین آمیز نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مبارک پیامبر رحمت، رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص)، اذعان داشت: این اقدام توهین آمیز نشان از ضعف و زبونی جهان استکبار و صهیونیزم غاصب و بیانگر به بن بست رسیدن آنان در مقابل قدرت اسلام و اراده مسلمین جهان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر در ادامه اظهار کرد:دشمنان اسلام در برابر موج جهانی بیداری اسلامی احساس خطر می‌کنند، از این‌رو با اهانت به اشرف مخلوقات سعی دارند، عملی بازدارنده ایجاد کنند، اما باز هم راه به جایی نمی‌برند و رسواتر از همیشه می‌شوند.

سمیعی در پایان تصریح کرد: دشمنان اسلام برای رسیدن به اهداف شوم خود؛ همانند ایجاد تفرقه بین مسلمانان، جلوگیری از گسترش اسلام و برداشتن مانعی به نام دین از سر راه خود، به توهین و اهانت به مقدسات اسلامی روی آورده‌­اند لذا حفظ وحدت، آشنایی عمیق با فرهنگ اسلامی خود، زدودن خرافات از چهره‌ی دین و استفاده از ابزارهای گوناگون برای معرفی دین اسلام از راهکارهای مهم دفاع در برابر هجوم دشمنان به‌شمارمی‌آید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.