1393-10-26 12:40
1636
0
8940

بازدید بازنشستگان نیروهای مسلح استان از تیپ۲۳۰نوده + تصاویر

بازنشستگان نیروهای مسلح استان از ابداعات تیپ۲۳۰پادگان نوده دیدن کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، بازنشستگان نیروهای مسلح استان گلستان به همراه حجت الاسلام غلامرضا الله قلی، ارشد سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در استان های گلستان و مازندران از نمایشگاه نوآوری ها و ابداعات تیپ۲۳۰پادگان نوده دیدن کردند.

در جریان این بازدید حجت الاسلام والمسلین محمد حسن عبدی رییس عقیدتی،سیاسی تیپ۲۳۰پادگان نوده گفت: این تیپ به دلیل تلاش های بسیار فراوانی که صورت می گیرد در کشور نمونه است.

وی با اشاره به ضرورت توجه به وضعیت روحی و رفاهی کارکنان، افزود: از فاکتورهای مهم تیپ۲۳۰توجه به نیروهای انسانی و وضعیت روحی و رفاهی کارکنان است که این از عوامل مهم نمونه بودن تیپ۲۳۰در کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدی بخش مهمی از حیات، آبرو، عزت، بقاء و امنیت کشور را مرهون تلاش‌های بازنشستگان نیروهای مسلح دانست و اظهار داشت:مجموعه این تلاش‌ها باعث ایجاد قدرت عکس‌العمل ما در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب می‌شود.

شایان ذکر است که بازدید کننده گان در پایان این بازدید با حضور در آسایشگاه پرسنل وظیفه این مرکز از وضعیت امکانات، تغذیه، برنامه‌های روزانه و آموزش‌های عقیدتی سیاسی در نظر گرفته شده برای سربازان ابراز رضایت کردند.

P1160949

P1160957 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.