1398-06-31 12:21
2778
0
65578
با حضور فرمانده سپاه نینوای استان گلستان؛

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر برگزار شد

ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه نینوای استان گلستان و مسئولین شهرستان آزادشهر مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، ظهر امروز با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان و مسئولین شهرستان آزادشهر مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر برگزار شد.

فرمانده سپاه نینوا: نگاه امام راحل موجب سربلندی رزمندگان شد

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه آزادشهر با بیان اینکه دفاع مقدس در امتداد قیام ابا عبد الله الحسین( ع) قرار دارد، اظهار کرد: کسانی که در کربلا در برابر سید سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین( ع) جنگیدند اثری از آنها در تاریخ نمانده است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: دفاع مقدس ارزشمند بود و امام خمینی( ره) که همه چیز را برای خدا و اسلام می خواست در پایان جنگ فرموند که ما لحظه ای نادم و پیشمان نیستیم و «انقلاب را در این جنگ به دنیا صادر کردیم.

معرفی یادآور شد: امام خمینی( ره) فرمود «در این جنگ ابهت ابر قدرت غرب و شرق را شکستیم» و این مهم بیگانه ستیزی معمار کبیر انقلاب را نشان می دهد و فرمودند که «دوست و دشمنان را در جنگ شناختیم» و سوریه تنها کشوری بود که در جنگ کنار جمهوری اسلامی ایران ایستاد.

وی افزود: بزرگترین ائتلاف تاریخی در برابر حسین بن علی ( ع) بود و و یاران امام حسین( ع) در حالی که ۷۲ نفر بودند در برابر ۳۰ هزار نفر ایستاد و نشان داد حقیقت دین با باطل آمیخته نمی شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد: نگاه ما در جنگ به نگاه امام ( ره) بود و این مهم منجر به آزادسازی خرمشهر و سربلندی رزمندگان ما در۸ سال دفاع مقدس شد.

معروفی تاکید کرد: وقتی خرمشهر آزاد شد امام خمینی( ره) فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد ایثارگران ما برای ادای دین در دفاع مقدس حاضر شدند.

وی یادآور شد: در برابر ائتلاف هایی بزرگی که در چهل سال گذشته در پیشروی انقلاب اسلامی قرار داشت ملت ایران سربلند خارج شدند، داعش برای جمهوری اسلامی پدیده تازه نبود و داعش را در قائله کردستان از میان برداشتیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ابراز داشت: جبهه انقلاب اسلامی جبهه حق و بر گرفته از مکتب وحی بوده و بن بست شکن است و در این انقلاب بن بست معنی پیدا نمی کند.

معروفی بیان کرد: امروز اردوگاه حسین بن علی ( ع) در کشور ایران قرار دارد و فرماندهی آن را مقام معظم رهبری برعهده دارد.

وی تاکید کرد: امروز باید جمهوری اسلامی در خیمه گاه امام زمان( عج) بوده و بنی هاشم امام عصر( عج) به شمار برود.

سردار معروفی گفت: از سرهنگ علیخانی راضی هستیم و برای همین وی را در روز سه شنبه بعنوان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان گلستان معارفه خواهیم کرد.

در پایان مراسم از زحمات و تلاش های سرهنگ محمود علیخانی فرمانده پیشین ناحیه سپاه آزادشهر تجلیل و سرهنگ فرامرز دیلم کتولی به عنوان فرمانده جدید سپاه آزادشهر منصوب شد، سرهنگ دیلم کتولی پیش از این جانشین ناحیه سپاه گرگان بود.

3

2

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.