1393-09-05 07:58
3029
0
6300
جانشین سپاه نینوا استان گلستان؛

کسی جرأت ندارد پای آمریکا را به کشور امام زمان (عج) باز کند/ ما باید بر توانمندی های خود تکیه کنیم + تصاویر

جانشین سپاه نینوا استان گلستان در جمع بسیجیان شهرستان آزادشهر گفت: هیچ کسی در این کشور جرأت این را ندارد که پای آمریکا را به کشور امام زمان (عج) باز کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، سرهنگ دکتر حسین کریمی اول در یادواره شهدای روستای اکبر آباد آزادشهر اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی، دشمنان تمامی تلاششان را برای سرنگونی این نظام کرده اند که در راس آنها آمریکاست.

وی افزود: اختلاف ما با آمریکا یک اختلاف ریشه ای و بنیادی است، زیرا که آریکا میخواهد دنیا را در اختیار خودش داشته باشد و کدخدای این عالم باشد، ولی ایران اسلامی در مقابل این تفکر و سلطه گری آمریکا ایستاده است و این را اسلام ما و مکتب عاشورا و امام حسین (ع) به ما داده است و ما هرگز زیر سلطه ظلم و ستم نخواهیم رفت.

جانشین سپاه نینوا استان گلستان با طرح این سوال که ” آیا بعد از ۳۵ سال از گذشت انقلاب و به شهادت رسیدن جوانان رشیدمان، می خواهیم که آمریکا دوباره به این کشور برگردد؟” تاکید کرد: هیچ کسی در این کشور جرأت این را ندارد که پای آمریکا را به کشور امام زمان (عج) باز کند.

وی با بیان اینکه این یک تقابل اعتقادی است، افزود: این تقابلی است که بر اساس اعتقادات در برابر ظالم حال حاضر دوران، آمریکاست و آمریکا نیز یزید زمان است و ما دست بیعت به یزید نمی دهیم.

مسیر انقلاب اسلامی از درون مذاکرات نمی گذرد

سرهنگ کریمی اول اذعان داشت: مسیر و راه انقلاب اسلامی ایران از درون مذاکرات هسته ای نمی گذرد، زیرا که آمریکا غیر قابل اطمینان و اعتماد است و بر این مبنا و بر اساس اعتقاداتمان که بر خلاف سلطه گری است، با آمریکا کنار نخواهیم آمد.

وی افزود: قیام و حرکت شهدا برای خدا بود و در این دنیا، جزء خدا از کسی هراس و واهمه ای نداشتند و این شد که آنها پیروز هستند و از همین رو جمهوری اسلامی ایران از هیچ کس و چیزی جز خداوند هراس و بیم ندارد و ان شالله که پیروز همیشگی است و خواهد بود.

جانشین سپاه گلستان خاطرنشان کرد: رزمندگان ما مطیع امر رهبری بودند و نگذاشتند حرف امام بر روی زمین بماند و با خون خود، این کار را انجام دادند، و امروزه ما هم باید مطیع امر رهبری باشیم و تمامی فرامین ایشان را مو به مو در بدنه این نظام و این ملت بکار بگیریم.

وی در ادامه با اشاره به فتنه ۸۸ بیان کرد: یک سری خواص در این مملکت امید را در دل دشمن زنده کردند که می توانند به سوی این مملکت دست درازی کنند، ولی ملت ایران اسلامی با بصیرت و شناختی که داشتند، حق را از باطل جدا کردند و با خلق حماسه ۹ دی انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

ما بایستی بر توانمندی های خود تکیه کنیم

کریمی اول ابراز داشت: مشکلات این کشور از بیرون حل نخواهد شد و به وسیله مردم و جوانان این مملکت حل خواهد شد و ما بایستی بر توانمندی های خود تکیه کنیم.

وی افزود: امروز دشمن در افول قدرت است و آمریکایی ها امروزه به ایران نیاز دارند تا این چهره زشت و قبیح خود را خوب نشان دهند.

یقیناَ پیروزی قدس با نام ایران گره خواهد خورد

جانشین سپاه نینوا اظهار داشت: ما در جنگ حق و باطل هستیم و مسیری را انتخاب کرده ایم که الهی است و چون مسیر الهی است خداوند هم در این مسیر ما را یاری خواهد کرد.

وی در پایان تصریح کرد: امروز اسلام ناب محمدی تمام خاورمیانه را در برگرفته و یقینا پیروزی قدس شریف با نام ایران اسلامی گره خواهد خورد.

برای دیدن تصاویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید

IMG_0285

IMG_0287

IMG_0289

IMG_0290

IMG_0291

IMG_0299

IMG_0308

IMG_0313

IMG_0320

IMG_0329

IMG_0338

IMG_0342

IMG_0344

IMG_0349

IMG_0353

IMG_0354

IMG_0356

IMG_0367

IMG_0368

IMG_0382

IMG_0384

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.