1398-02-05 10:54
1877
0
62802
بررسی تحقق وعده‌های فرماندار آزادشهر در ۱۵ ماه فعالیت (۱)؛

آقای فرماندار، از همایش جذب و تثبیت سرمایه در آزادشهر چه خبر؟!

فرماندار آزادشهر در روز معارفه (۱۰ بهمن ۹۶) و چند نشست خبری بعدی که همه در سال ۹۶ برگزار شده بود، وعده های بسیاری به مردم شهرستان آزادشهر داد و تقریبا بعد از آن هیچ نشست خبری‌ دیگری برگزار نشد. به همین دلیل تیتر آزاد سعی دارد وعده‌های فرماندار آزادشهر و تحقق یا عدم تحقق آن را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، تودیع و معارفه فرماندار آزادشهر در سال ۱۳۹۶ با حاشیه‌های زیادی همراه بود، از شام جردن برای انتخاب لابی گونه فرماندار گرفته تا مخالفت بسیاری از مردم با سپردن مدیریت شهرستان به افراد غیر بومی، و این حاشیه‌ها باعث شد مردم نسبت به عملکرد سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر حساس شوند.

اما آنچه باعث شد تا حاشیه ها به کنار برود و شهرستان به آرامش برسد، معرفی سید رسول حسینی به عنوان مدیری توانمند توسط منتصبان و وعده‌های زیادی بود که حسینی برای پیشرفت شهرستان آزادشهر داد.

حسینی تقریبا در اکثر سخنرانی‌ها و نشست‌های خبری، از تبدیل کردن شهرستان آزادشهر به نگین شهرستانهای استان گلستان سخن گفت و این شعار را هدف نهایی خود از دلیل پذیرفتن سمت فرمانداری در آزادشهر اعلام کرد.

همگان و بخصوص حسینی می دانستند ، برای رسیدن به این هدف باید برنامه‌هایی در نظر گرفته شود تا با تحقق گام به گام آنها، توسعه شهرستان آزادشهر صورت گیرد و آزادشهر به نگین شهرستانهای استان تبدیل شود.

در همین رابطه، فرماندار آزادشهر وعده‌های زیادی در راستای تحقق شعار خود داد که ما قصد داریم در سلسله خبرهای متوالی آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

 اولین و مهمترین وعده و برنامه حسینی برای تبدیل شهرستان آزادشهر به نگین شهرستانهای استان، برگزاری همایشی برای جذب و تثبیت سرمایه در شهرستان آزادشهر بود. وعده‌ای که برای تحقق شعار وی عقلانی و لازم به نظر می رسد.

حسینی در ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ در نشست خبری با اصحاب رسانه اعلام کرده بود، « در اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد سال آینده (سال ۱۳۹۷) همایشی برای جذب و تثبیت سرمایه در آزادشهر برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم مسائل مهم اقتصادی این شهرستان را اولویت بندی کنیم. همایش استانی این موضوع نیز در شهریور ماه برگزار خواهد شد.»

حال با گذشت حدود یک سال از زمان اعلام شده برای روز همایش، خبری از همایش در شهرستان نشد و این موضوع باعث شده تا خبرنگاران و فعالان سیاسی شهرستان حسینی را مورد نقد و انتقاد قرار دهند.

*لازم به ذکر است که از ابتدای سال ۱۳۹۷ تاکنون یک نشست خبری توسط فرماندار آزادشهر برگزار شده است.*

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.