1398-02-04 10:28
2121
0
62774
امروز صبح در آزادشهر؛

غرق شدن یک جوان ۳۵ ساله در رودخانه خرمارود آزادشهر

صبح امروز یک جوان حدود ۳۰ الی ۳۵ سال در رودخانه خرمارود غرق شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، صبح امروز مردم محلی از دست و پا زدن یک جوان ۳۰ الی ۳۵ ساله در درون رودخانه خروشان خرمارود شهرستان آزادشهر خبر دادند. 

گزارشها محلی حاکی از آن است که صبح امروز حدود ساعت ۷ صبح یک جوان در قبل از شهر نوده در رودخانه خرمارود می‌افتد و سیلاب او را با خود به حمل می کند.

ایرج منصوری از اعضای فعال هلال احمر و ساکن در شهر نوده در این خصوص گفت: صبح بود که صدای فریاد یا حسین و کمک کمک را شنیدم، از پنجره به رودخانه نگاه کردم و متوجه گرفتار شدن فردی ۳۰ الی ۳۵ ساله در آب خرمارود شدم. با سرعت با یک طناب به لب رودخانه رفتم و ۲ بار طناب را برای نجات وی به رودخانه پرتاب کردم تا شاید فرد غریق بتواند با گرفتن طناب خود را نجات دهد، اما وی متوجه طناب و فریادهای ما نشد و آب رودخانه وی را با سرعت از پیش ما دور کرد.

خاتمی مسئول هلال احمر آزادشهر نیز دراینباره اظهار کرد: سیلاب این جوان را با خود تا پشت شهرک صنعتی آزادشهر (نزدیکی سنگ شکن) آورده بود و ما جنازه او را گیر افتاده در شاخ و برگهای کنار رودخانه پیدا کردیم. هنوز هویت و علت غرق شدن وی مشخص نشده است. هم اکنون ماموران آگاهی آزادشهر در حال شناسایی هویت وی می باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.