1397-11-10 14:02
1230
0
60780
شهردار آزادشهر اعلام کرد:

برای تعریض خیابان‎های اصلی چشم‎اندازی 10ساله در نظر خواهیم گرفت/ مدیریت بنده مبتنی بر قانون خواهد بود

شهردار آزادشهر گفت: در آزادشهر مشکلات و نواقصی وجود دارد که برای برطرف کردن آنها، به فرهنگ سازی و ایجاد زیرساخت نیاز داریم.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، علی اصغر منصوری شهردار آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص شیوه مدیریت خود در شهرداری آزادشهر اظهار کرد: مدیریت بنده بطور حتم مبتنی بر قانون خواهد بود، زیرا معتقدم قانون باید مبنی هر حرکتی باشد و هر کاری که خارج از چارچوب قانون باشد، حتی اگر آن کار، کار خوبی باشد، بدرد مردم نمی خورد.

وی افزود: در آزادشهر مشکلات و نواقصی وجود دارد که برای برطرف کردن آنها، به فرهنگ سازی و ایجاد زیرساخت نیاز داریم. البته برای مواجه با این نواقص و مشکلات قانون وجود دارد، و هر کجا که امکانش وجود داشته و به رفع نواقص نپرداخته اند، کم کاری صورت گرفته است. بنده سعی خواهم کرد در حد توان و امکانات شهرداری برای رفع نواقص و حل مشکلات اقدام کنم.

منصوری در خصوص برخورد با معضل سد معبر خاطرنشان کرد: معضل سد معبر، مشکلی است که همه شهرهای کشور با آن مواجه می باشند. آزادشهر هم همواره مشکل سد معابر توسط مغازه داران را داشته است و از زمانی که خیابان اصلی تعریض و از عرض پیاده روها کاسته شده است، این مشکل بیشتر به چشم می آید. بنده برای موضوع سد معبر برنامه دارم.

شهردار آزادشهر در خصوص سرعتگیرهای غیر استاندارد سطح شهر گفت: بنده با سرعتگیر مخالف می باشم و خوشبختانه فرماندار آزادشهر نیز نگاه مشابهی به موضوع دارد. نصب سرعتگیر یک استانداردهایی دارد که اگر قرار به نصب سرعتگیر باشد، باید این استانداردها رعایت شوند. اگر شورای ترافیک مجوز دهد در اسرع وقت سرعتگیرها را جمع می کنم.

وی در ادامه به بحث زیبا سازی شهر پرداخت و تصریح کرد: زیبا سازی شهر به بودجه و اعتبار نیاز دارد. ورودی آزادشهر فرقی با ورودی روستا ندارد و بنده برای زیبا سازی آن برنامه دارم. در سطح شهر نیز تلاش می کنیم که با رایزنی و همکاری با صاحبان زمینها و ساختمانها به زیبا سازی شهر بپردازیم.

منصوری بیان کرد: جاده سلامت کمربندی، تکمیل پارک زیتون و ایجاد حداقل ۴ پارک محلی از برنامه‌های بنده برای آزادشهر است. متاسفانه در شهرستان آزادشهر پارکهای محلی زیادی وجود ندارد تا خانواده ها بتوانند برای مدتی، کودکان خود را در آن سرگرم کنند.

شهردار آزادشهر اعلام کرد: بنده با این مدل بازار هفتگی مخالف بوده و هستم. همچنین همواره گفته ام که جایگاه فعلی شنبه بازار مکان مناسبی نیست. جابجایی شنبه بازار در اولویت برنامه های بنده قرار دارد، لذا از دوستان صاحب نظر درخواست دارم تا پیشنهادات خود را، برای مکان جدید شنبه بازار به ما اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: فاز اول پروژه جمع آوری آبهای سطحی آزادشهر با ۱.۵ میلیارد تومان انجام شده است، اما فاز دوم آن، بعد از گذشت چند سال اجرایی نشده است. بنده بطور حتم برای تحقق 1.5 میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته به این پروژه، رایزنی های لازم را انجام خواهم داد.
منصوری در پایان سخنانش در رابطه با تعریض خیابانهای آزادشهر اظهار کرد: خیابانهای آزادشهر باید تعریض شود، اما اینکه بگوییم در مدت کوتاه این کار را انجام می دهیم، نشدنی است، زیرا بودجه زیادی نیاز دارد. اما سعی می کنم با مشورت افراد کارشناس و صاحب نظر و اعضای محترم شورای شهر، چشم اندازی ده ساله برای تعریض خیابانها در نظر بگیریم و با فاز بندی، همه‌ي خیابانها را تعریض کنیم.

شهردار آزادشهر گفت: اگر شهرداران بعد از بنده هم خود را موظف به رعایت چشم انداز کنند، حتما تمامی خیابانهای آزادشهر تعریض خواهد شد و مشکل ترافیک شهر حل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.