1397-11-05 12:55
929
0
60638
امام جمعه موقت آزادشهر:

رشد علمی ایران، رشد فاطمی است/ این پیشرفتهایی که اعلام می شود گوشه ای از رشد و قدرت کشور است

امام جمعه موقت آزادشهر گفت: بنده چند نمونه از این دستاوردها را بیان می کنم. در رشد علمی ایران اسلامی به اعتراف غربیها، ۱۲ برابر رشد علمی جهان بود و رتبه علمی ما در جایگاه ۱۵ تا ۱۷ جهان است. در توسعه‌ی شرکتهای دانش بنیان، ایران اسلامی رشد زیادی داشته است و حرفها برای دنیا دارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد ؛ حجت الاسلام روح ا... رجنی ، امام جمعه موقت آزادشهر در خطبهای امروز نماز جمعه ضمن دعوت نفس خویش و مومنان به تقوای الهی، اظهار کرد: در آستانه چهل سالگی انقلاب هستیم و رسالت ما طلبه ها و خواص کشور همان رسالتی است که حضرت آقا فرمودند و آن تبیین و روشنگری بدون مغالطه دستاوردهای انقلاب است.

وی افزود: بنده چند نمونه از این دستاوردها را بیان می کنم. در رشد علمی ایران اسلامی به اعتراف غربیها، ۱۲ برابر رشد علمی جهان بود و رتبه علمی ما در جایگاه ۱۵ تا ۱۷ جهان است. در توسعه‌ی شرکتهای دانش بنیان، ایران اسلامی رشد زیادی داشته است و حرفها برای دنیا دارد.

حجت الاسلام رجنی بیان کرد: در پیشرفت فناوری نوظهور لیزر، در طراحی و ساخت ابر رایانه، در سلولهای بنیادین و دانش شبیه سازی، در پیشرفت قدرت موشکی، در صنایع فضایی و فرستادن ماهواره و موجود زنده به فضا، در دانش هسته‌ای، غنی سازی هسته‌ای، سد سازی، ساخت داروهای نو ترکیب، در سوخت هسته‌ای ، در ساخت سانتریفیوژهای نسل نو، در قدرت نظامی و ... ایران جزء چند کشور برتر جهان است.

خطیب جمعه آزادشهر تصریح کرد: این پیشرفتها در زمانی اتفاق افتاده است که ما در تحریم بودیم. انقلاب ما از ابتدا با مشکلات فراوانی مواجه بود از جنگ تحمیلی گرفته تا انواع تحریم ها، و این توسعه و پیشرفت فوق العاده علمی کشور بیشتر به شبه معجزه می ماند.

امام جمعه موقت آزادشهر خاطرنشان کرد: بنده بارها گفته ام، این رشد ، رشد فاطمی است. حضرت فاطمه (س) در ۱۸ سال رشدی را دارد که یک عارف در ۱۰۰ سال بعید است به آن برسد. آن هم نه در یک فضای آرام، بلکه در خانه پیامبر و امیرالمومنین که در اوج هیجان سیاسی و انقلابی قرار دارد. حضرت فاطمه الگوی مردم و انقلاب ما می باشد.

وی در ادامه گفت: پیشرفتهای نظامی ما بر اساس دکترین الهی است. دکترین که به مسلمین دستور می دهد تا آنقدر از لحاظ نظامی قدرتمند شوند تا دشمنان اسلام حتی در خیال خود هم فکر تهدید نظامی مسلمین را نکنند. امروز کشور ما به قدرتی رسیده که به اسرائیل می گوید، اگر بخواهی غلطی انجام دهی در دقیقه اول تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم. و همچنین به آمریکایی ها می گوید دیگر زمان بزن و در رو تمام شده است.

حجت الاسلام رجنی اظهار کرد: تجدید حیات اسلام، جایگزینی اسلام ناب بجای اسلام آمریکایی و منفعل، بیداری اسلامی، ایجاد امت نمونه اسلامی از صدر اسلام تا کنون، حمایت از حقوق مستضعفان و پا برهنگان، اتحاد مردم برای دفاع از فلسطین و .... گوشه ای از دستاورد سیاسی انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت آزادشهر در پایان گفت: این پیشرفتهای علمی و نظامی و ... که گفته شد و یا شما در تلویزیون می بینید همه‌ی آن چیزی نیست که به آن رسیده ایم. در هیج جای دنیا، کشورها تمامی پیشرفت و قدرتشان را رو نمی کنند. اما آن چیزی که مشخص است، تمامی این پیشرفتها بخاطر مقاومت و پایداری شما مردم است. به قول حضرت آقا، پیروزی در مقاومت است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.