1393-08-30 18:00
2095
0
6056
فرماندار آزادشهر در جلسه ستاد اشتغال و سرمایه گذاری :

بانک‌های عامل در خصوص جذب اعتبارات اشتغال‌زایی اهتمام نمایند + تصاویر

فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه ستاد اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان عنوان کرد: بانکهای عامل درخصوص جذب اعتبارات مشاغل خانگی واشتغالزایی اهتمام نمایند.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، جلسه ستاد اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان آزادشهر امروز صبح با حضور اعضای این ستاد در سالن جلسات فرمانداری آزادشهر برگزار گردید.

در این جلسه سیدفاضل دهنوی فرماندار شهرستان ضمن عرض خیرمقدم ، درخصوص مشاغل خانگی و اشتغالزایی مطالبی را عنوان کرد و افزود: بانکهای عامل شهرستان درخصوص جذب اعتبارات مشاغل خانگی و اشتغالزایی اهتمام لازم را داشته باشند.

وی اظهار داشت: مدیران دستگاههای اجرایی اشتغالهای ایجاد شده را در سامانه رصد ثبت نام کنند و افراد جویای کار را به مؤسسه کاریابی راهنمایی کنند.

فرماندار آزادشهر پیشنهاد داد اداره آموزش و پرورش شهرستان تمهیدات لازم را جهت بازدید ترویجی دانش آموزان از صنایع شهرستان انجام دهد.

در ادامه جلسه انصاری رئیس اداره کار، تعون و رفاه اجتماعی شهرستان و دبیر ستاد اشتغال شهرستان درخصوص ارسال لیست تسهیلات پرداختی بابت اشتغالزایی از طرف بانکها درخواست نمود تا ۱۵ روز آینده به دبیرخانه ستاد اشتغال ارسال نمایند.

وی همچنین افزود: با توجه به ده مورد بازرسی از اشتغالهای انجام شده توسط گروه نظارت اشتغال، الحمدالله هیچ گونه انحرافی نداشته است.

2014_10_15_13_43_31_84105

download-(1)

download (1)

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.