1393-08-30 13:57
2624
0
6047

برگزاری همایش مشترک ائمه جمعه و جماعت، هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه های بسیج آزادشهر + تصاویر

همایش مشترک ائمه جماعت و هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه های بسیج شهرستان آزادشهر برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، این همایش روز گذشته با حضور امام جمعه آزادشهر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر، دادستان شهرستان، جمعی از مسئولین شهرستانی ، ائمه جماعت شهرستان ، جمعی از هیئت امناهای مساجد سطح شهرستان، و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان در سالن اجتماعات ناحیه سپاه آزادشهر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرهنگ رمضانعلی سمیعی فرمانده ناحیه سپاه آزادشهر ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین، اظهار داشت: هدف از برگزاری این چنین همایشی هماهنگی و تعامل موثر بین پایگاه های مقاومت بسیج و ائمه جماعت و امنای مساجد در راستای تقویت مسجد و بسیج نیز می باشد .

IMG_0018

وی در ادامه به ارائه گزارشی از اهداف بسیج و عملکرد این نهاد در شهرستان آزادشهر پرداخت و درخصوص برنامه های بسیج به مناسبت هفته بسیج مطالبی را عنوان نمود.

در ادامه این همایش ، حجت الاسلام حسینیان امام جمعه آزادشهر ضمن اشاره به اهمیت مساجد اذعان داشت: امروزه مسجد جایگاه حساسی پیدا کرده است و انقلاب ما از ماه محرم، عاشورا، تاسوعا، ماه مبارک رمضان و خروجی آن از مساجد بوده است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر شرایطی به وجود آمده است که اسلام مورد حمله همه جانبه دشمنان قرار گرفته است، افزود: ما از طریق مساجد باید بتوانیم در برابر حملات آنان مقابله کنیم.

IMG_0042

امام جمعه آزادشهر با اشاره به تلاش دشمنان برای سست کردن اعتقادات نسل جوان کشور اظهار داشت: اکنون دشمن با تمام توان و با سرمایه گذاری ویژه بر روی ماهواره، سعی در ایجاد انحراف در اعتقادات نسل جوان کشور دارد.

در قسمتی از این همایش مزیدی دادستان شهرستان آزادشهر ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت بسیج اظهار داشت: امنیتی که امروز از آن برخورداریم، حاصل رشادت های رزمندگان اسلام، بسیجیان عزیزو دیگر نیروهای نظامی و انتظامی نیز می باشد.

IMG_0064

وی در ادامه به ارائه مطالبی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر و قوانین مربوط به این فریضه الهی بیان داشت.

در پایان این همایش نیز از جمعی از فعالان در مساجد تقدیر بعمل آمد .

IMG_0075

IMG_0078

گزارش تصویری این مراسم/

IMG_0002

IMG_0004

IMG_0031

IMG_0033

IMG_0034

IMG_0036

IMG_0038

IMG_0040

IMG_0046

IMG_0050

IMG_0073

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.