1393-08-22 08:58
2425
0
5707

نشست صمیمی گروهی از ستاد کل نیروهای مسلح با مسئولین آزادشهر + تصاویر

روز سه شنبه گروهی از اعضای ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دیدارهایی صمیمی را با جمعی از مسئولین شهرستان آزادشهر برگزار کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، این دیدارها با فرماندهان تیپ ۲۳۰ ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، روئسای ادارات ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی ، امام جمعه آزادشهر، مدیر حوزه علمیه الغدیر، امام جمعه اهل سنت نگین شهر، به منظور هم اندیشی در خصوص فضای مجازی و سایبری شهرستان آزادشهر صورت گرفت.

حجت الاسلام محمدیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزدشهر در این دیدار ضمن مهم دانستن استفاده از فضای مجازی تصریح کرد: در اموری این چنینی که نو هستند باید ازنیروهای انقلابی و ولای استفاده و البته حمایت های لازم صورت گیرد.

محمدیان به معضلات و آسیب های فضای مجازی اشاره کرد و گفت: فضای مجازی بستری مناسب برای سودجویان است که ما متولیان امور فرهنگی با تقویت خود در این فضاها عرصه را بر منحرفان تنگ کرده و مجال گول زدن جوانان را از آنها بگیریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دنیای امروز برپایه پیشرفتهای تکنولوژی بنا شده است و اگر مذهبیون اطلاعات خود را در این عرصه کامل نکنند چه بسا بسیاری از فرصت طلبان سوء استفاده می‌کنند و موجبات تحریف جوانان را فراهم خواهند کرد.

در یکی از دیدارها حجت الاسلام حسینیان امام جمعه آزادشهر اذعان داشت: نباید تربیت فرزندانمان و خانواده ها به صورت گلخانه ای باشد و نباید در خانواده ها محدودیت ایجاد کنیم.

وی افزود: باید با توجه به شرایط کنونی جامعه به روز پیش رفت و باید نسبت به شیوه ها و روش های تربیت فرزندان خود تجدید نظر کنیم و آنها را نسبت به شرایط کنونی جامعه و یا حتی جلوتر از زمان حال تربیت کنیم.

آخوند خوجملی امام جمعه اهل سنت نگین شهر نیز در این دیدار اظهار داشت: اینترنت و فضای مجازی در کنار امکانات مفیدی که دارد و ما میتوانیم از آنها استفاده کنیم، نیز دچار یک سری آفات و نکات منفی است که جوانان ما آگاهی کافی از این آفات ندارند.

وی افزود: ما باید جوانان را از این خطرات آگاه سازیم، زیرا دشمنان ما به دنبال آن هستند که دین و آموزه های دینی جوانان لطمه و ضربه وارد کنند.

خوجملی اذعان داشت: ما باید از طریق افزایش اعتقاد و ترویج فرهنگ ناب اسلامی نیز با این تهاجمات دشمن مقابله کنیم.

IMG_0040

IMG_0043

IMG_0044

IMG_0045

IMG_0049

IMG_0052

IMG_0053

IMG_0054

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.