1397-05-06 11:58
1143
0
55647
به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد انجام شد؛

دیدار مسئولین آزادشهر با خانواده سردار شهید حمید رجبلو + تصویر

به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد، مسئولین شهرستان آزادشهر با خانواده سردار شهید حمید رجبلو دیدار کردند.

 امروز مسئولین شهرستان آزادشهر امام جمعه آزادشهر، نگین شهر، فرماندهی سپاه، مسئول سازمان تبیلغات، رئیس اداره اوقاف و اعضای ستاد نماز جمعه آزادشهر به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد و در آستانه شهادت سردار شهید حمید رجبلو با خانواده این شهید سر افراز دیدار کردند.

فاضل رجبلو ، جانباز هشت سال دفاع مقدس، و بردار شهید اظهار کرد: شهید حمید قبل از اعزام به جبهه در شب شهادت امام رضا (ع) به مشهد مقدس مشرف شد و در دعای خود از امام رضا (ع) درخواست توفیق شهادت کرد.

وی ادامه داد: از مشهد مقدس که برگشت با همه خداحافظی کرد و به جبهه اعزام شد و چندی بعد در عملیات مرصاد درگیری با منافین کور دل اسیر شد و منافقین او را به سخت ترین حالت ممکن شکنجه کردند تا از وی اطلاعات بگیرند، اما حمید سخنی نگفت.

رجبلو افزود: منافقین که از اطلاعات گرفتن از او نا امید شده بودند، اعضای بدن حمید را تکه تکه کردند و او را به شهادت رساندند. اینگونه بود که حمید به آروزی دیرینیه خود رسید و دعایش اجابت شد.

بردارشهید ادامه داد: من به همراه شهید حمید و شهید جعفر رجبلو که خواهر زاده ما میشد در جبهه حضور داشتیم که اولین نفر خواهر زاده ام شهید جعفر در عملیات کربلای۴ شهید شد. خودم در عملیات آزادسازی خرمشهر جانباز شدم و شهید حمید در آخرین روزهای جنگ درعملیات مرصاد به شهادت رسید.

گفتنی است: سردار شهید حمید رجبلو از نقاشان سپاه و مربی کنک فو توآ بود.

golestanema20

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.