1397-02-15 04:55
1286
0
53176
در دیدار خبرنگاران با معاون جدید فرماندار آزادشهر مطرح شد؛

نگاه من به پست و مقام، نگاه مولایم امام علی(ع) است/ خبرنگار ایسنا، رابط بین خبرنگاران و فرمانداری آزادشهر شد

معاون جدید فرماندار آزادشهر گفت: نگاه من به این پست، نگاه مولایم امام علی (ع) به پست و مقام است. نگاه من نسبت به خدمت، نگاه شهید بهشتی به خدمت است. برای من افراد فرقی با هم ندارند و بنده هرگز نگاه قومیتی نداشتم و ندارم.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، خبرنگاران شهرستان آزادشهر با معاون جدید فرماندار آزادشهر دیدار کردند.

در این دیدار حسین لار کمان معاون جدید فرماندار آزادشهر ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، اظهار کرد: خبرنگاران هر زمانی که احساس کردند باید با بنده گفتگویی داشته باشند می توانند به فرمانداری مراجعه کنند. بنده از این گفتگو ها و هم اندیشی ها بسیار خرسند خواهم شد و علاقه مند به نشست های هم اندیشی با نخبگان شهرستان می باشم.

وی ادامه داد: بنده تمام تلاشم را  برای توسعه شهرستان و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی خواهم کرد. نگاه من به این پست، نگاه مولایم امام علی (ع) به پست و مقام است. نگاه من نسبت به خدمت، نگاه شهید بهشتی به خدمت است. برای من افراد فرقی با هم ندارند و بنده هرگز نگاه قومیتی نداشتم و ندارم.

معاون جدید فرماندار آزادشهر گفت: بنده علاقه زیادی به خدمت به مردم دارم و از اینکه بتوانم مشکل فردی را حل کنم بسیار خوشحال می شوم.

لاری کمان ادامه داد: هیچ فردی در مدت کوتاه نمی تواند تغییر خاصی ایجاد کند، برای همین از منتقدان تقاضا دارم، یک فرصت شش ماهه یا یک ساله به بنده بدهند و آنوقت عملکرد بنده را به نقد و بررسی بگذارند.

در انتهای این نشست، آقای روح ا... میرزایی ، خبرنگار ایسنا در شهرستان آزادشهر، به عنوان رابط بین خبرنگاران و فرمانداری ، از سوی خبرنگاران معرفی شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.