1397-02-11 14:58
1533
0
53064
مسئول دفتر فنی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گلستان؛

مجتمع فرهنگی هنری آزادشهر ۳ سال دیگر به بهره برداری می رسد

جلسه مسئول دفتر فنی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گلستان با فرماندار، شهردار، رئیس شورای شهر و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آزادشهر برای تعیین و تکلیف وضعیت مجتمع فرهنگی و هنری آزادشهر، امروز دیروز در دفتر رئیس ارشاد آزادشهر برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، محمد رضا زال آقایی مسئول دفتر فنی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گلستان ظهر دیروز با سید رسول حسینی فرماندار، شهرام سعیدی شهردار، پیمان گنجی رئیس شورای شهر و طیبه رجنی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آزادشهر جلسه ای در خصوص تعیین و تکلیف پروژه مجتمع فرهنگی و هنری آزادشهر در دفتر رئیس اداره ارشاد این شهر برگزار کرد.

فرماندار آزادشهر در این جلسه از طولانی شدن پروژه و کوچک بودن مجتمع فرهنگی گلایه کرد و گفت: در صورت راکد ماندن این پروژه، شهرستان آزادشهر از داشتن مجتمع فرهنگی صرفه نظر خواهد کرد و زمین اهدایی به فرهنگ سرا باز پس گرفته خواهد شد.

شهردار آزادشهر نیز در خصوص کمک شهرداری به این پروژه اظهار کرد: این مجتمع به دلیل کمبود ۲۰ جای پارک جریمه شده بود و شهرداری با معرفی مکانی برای پارک ماشین ها پرونده را برای تعیین تکلیف به دفتر فنی استانداری ارجاع داده است.

رئیس شورای شهر آزادشهر نیز از آمادگی کامل شورای شهر برای حمایت از این پروژه خبر داد.

زال آقایی در انتهای جلسه به فرماندار آزادشهر قول داد، این پروژه را در بازه زمانی ۲ الی ۳ سال به پایان برسانند.

w1

w2

w3

w4

w5

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.