1397-01-29 06:43
1797
0
52679
در دیدار استاندار با خانواده جان باختگان معدن زمستان یورت مطرح شد؛

43 نفر از خانواده‌های معدنچیان در بخش خصوصی استخدام خواهند شد

خانواده های جان باختگان معدن زمستان یورت آزادشهر عصر روز گذشته در فرمانداری آزادشهر مهمان استاندار استان گلستان بودند.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، خانواده های جان باختگان معدن زمستان یورت آزادشهر عصر روز گذشته در فرمانداری آزادشهر مهمان سید مناف هاشمی استاندار استان گلستان بودند.

در این دیدار همسران جانباختگان معدن از استاندار گلستان خواستار پیگیری شهید اعلام شدن همسرانشان و دیدار با رهبری شدند. آنها همچنین از هاشمی درخواست کردند تا برای استخدام فرزندانشان اقدامی انجام دهد.

q3

یکی از این بانوان خطاب به استاندار گلستان گفت: ما و فرزندان ما از اینکه هیچ کس از حادثه معدن و سخنی نمی گوید و تلویزیون هم از نسبت به این حادثه بی تفاوتی نشان داد ناراحت هستیم. در روز واقعه ۱۳ معدنچی در معدن اسیر شده بودند و بقیه برای کمک به داخل معدن رفتند که به دلیل نبود امکانات جان خود را از دست دادند. چرا تلویزیون و مسئولین بین حادثه معدن و حوادث دیگر فرق بین گمی گذارند؟!

q6

یکی دیگر از همسران جان باختگان معدن خطاب به آقای هاشمی بیان داشت: مگر معدن جزء مشاغل سخت نیست، پس چرا حقوق آن از مشاغل معمولی هم کمتر است؟! این مقدار حقوق کفاف ما و فرزندانمان را نمی دهد.

وی ادامه داد: از شما درخواست داریم که شما در مراسم سالگرد همسرانمان شرکت کنید واز صدا و سیما نیز برای حضور در مراسم دعوت کنید تا مرحمی بر دل خانواده های معدنچیان باشد.

q

هاشمی در پاسخ به خانواده های معدنچیان گفت: برای افزایش حقوق در کمیسیون اقتصادی با وزیر کار سخن خواهم کرد، اما تصمیم ان با بنده نیست.

استاندار گلستان ادامه داد: حتما از صدا و سیمای گلستان درخواست خواهم کرد تا مراسم سالگرد جان باختگان معدن را پوشش دهد، بنده نیز اگر در استان بودم حتما در این مراسم حضور خواهم داشت.

وی افزود: قول می دهم با بخش خصوصی صحبت کنم تا از هر خانواده یک نفر را استخدام کنند. این ۴۳ نفر می تواند فرزند، همسر، ...  یا برادر جان باختگان باشند.

هاشمی تصریح کرد: پیگیری خواهم کرد تا بتوانم وقت ملاقاتی برای دیدار شما با رهبر معظم انقلاب بگیرم.

در پایان مراسم استاندار با اهدای هدایایی از خانواده جان باختگان دلجویی کرد.

q2

q4

q5

q7

q8

q9

q10

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.