1397-01-16 13:58
828
0
52241
نظر رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر در خصوص فیلم به وقت شام:

هجمه‌های معاندین نشانه تأثیرگذاری و اهمیت پرداختن به گفتمان انقلاب اسلامی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر گفت: فیلم فاخر به وقت شام، گوشه ای از عظمت و دلاورمردی های مدافعان حرم را به تصویر کشیده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگویی، ضمن دعوت تشکل های دینی جهت تماشای فیلم به وقت شام، اثر جدید کارگردان انقلابی دفاع مقدس، یعنی ابراهیم حاتمی کیا، در سخنانی گفت: اثرگذاری این فیلم فاخر را باید از لسان سردار غیور جهان اسلام، سردار سلیمانی، فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسدارن جویا شد که پس از دیدن این اثر در سخنانی گفت، "به وقت شام" مرا به گریه انداخت و سپس از طرف مجاهدین و‌ رزمندگان مدافع حرم، از حاتمی کیا تشکر کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر در اهمیت حمایت از فعالیت هنرمندان انقلابی اسلامی افزود: فعالان هنری در عرصه ی جبهه مقاومت باید از سوی همه مورد توجه و تقدیر قرار بگیرند، چرا که این عزیزان پیام رسان رشادت ها و عظمت های دلاوران عرصه ی فرهنگ ایثار و شهادت هستند و اگر امروز ما سخن از امنیت و اقتدار نظام اسلامی می کنیم مدیون شهدا و خانواده های معزز آنها هستیم.

دبیر ستاد شئون فرهنگی آزادشهر با استناد به سخنان مقام عظمای ولایت در خصوص توجه به هنر انقلابی اظهار کرد: معظم له می فرماید؛ جامعه هنري ما، بايد در تبيين ابعاد اين حقيقت باعظمت، با پديد آوردن كارهاي هنري ارزشمند در همه زمينه‌ها به‌ويژه هنر سينما كه گوياي ابعاد عظيم اين انقلاب باشد، دين خود را به دين انقلاب ادا كند.

حجت الاسلام دیلمی در ادامه بیان کرد: دفاع از سرزمین در بین همه ملت‌های جهان جزو حماسه‌های ملی محسوب می‌شود و نسل‌های مختلف به عنوان یک افتخار ملی از آن یاد می کنند، اما متأسفانه برخی در کشور نسبت به ارزشهای انقلاب اسلامی و میراث امام و شهدا با دشمن همنوا شده اند.

وی تصریح کرد: امروز اهمیت توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه بسیجی را در شکسته شدن هیمنه ی جبهه ی استکبار در منطقه همگان به وضوح می بینند و اگر می بینیم که رئیس جمهور ابله آمریکا، وقیحانه و با عصبانیت از قدرت بی بدیل و تفکر ناب بسیج و مقاومت اسلامی سخن می گوید، نشان از عظمت این تفکر دارد که او را این چنین عصبانی کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر با تقدیر از زحمات هنرمندان انقلابی همچون حاتمی کیا در جهت انعکاس ارزشهای جبهه ی مقاومت اسلامی و ایستادگی در برابر زیاده خواهی ها در ادامه گفت: هجمه‌های معاندین به فیلم «به وقت شام» نشانه تأثیرگذاری و اهمیت پرداختن بیشتر به گفتمان انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام دیلمی گفت: فیلم فاخر به وقت شام بیانگر گوشه ای از عظمت مدافعان حرم است.به وقت شام حکایت از عظمت و غیرت دینی جوانان انقلابی دارد.

گفتنی است: ابراهیم حاتمی‌کیا بعد از فیلم‌های سینمایی متعدد مرتبط با دفاع مقدس ــ مانند "از کرخه تا راین"، "آژانس شیشه ای"، "چ" و "بادیگارد" و امسال با فیلم سینمایی "به وقت شام" و داستانی درباره مدافعان حرم آمده است که در آن دو خلبان ایرانی که به "تدمر" سوریه رفته اند، اسیر داعش می شوند و حوادث را رقم می زنند.

این فیلم در سینما بهمن آزادشهر که زیر نظر حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می کند روی پرده رفته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.