1396-12-07 13:58
869
0
50926
با تصمیم اداره صنعت، معدن و تجارت آزادشهر؛

آزادشهر به تنهایی در برابر ضد یخ های غیر استاندارد می ایستد

اداره صنعت، معدن و تجارات شهرستان آزادشهر، جلسه ی شفاف سازی کالای قاچاق با موضوع روغن موتور و ضد یخ تقلبی و غیر استاندارد را در مورخ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ برگزار کرد. در این جلسه مقرر گردید که واحدهای صنفی مربوطه نسبت به غیر قابل استفاده کردن ظروف پلاستیکی ضدیخ و روغن موتور استفاده شده اقدام نمایند.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، چند مدتی است که در استان گلستان ضد یخ های تقلبی توزیع می شود و ادارات استاندارد و صنعت و معدن و تجارت تنها به جمع آوری این ضد یخ ها از مغازه ها بسنده کرده اند. همچنین مدتی است که زمزمه هایی شنیده می شود که سودجویان از قوطی ضدیخ های و روغن موتورهای معتبر برای عرضه محصولات تقلبی خود به بازار استفاده می کنند.

در همین راستا، اداره صنعت، معدن و تجارات شهرستان آزادشهر، جلسه ی شفاف سازی کالای قاچاق با موضوع روغن موتور و ضد یخ تقلبی و غیر استاندارد را در مورخ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ برگزار کرد. در این جلسه مقرر گردید که واحدهای صنفی مربوطه نسبت به غیر قابل استفاده کردن ظروف پلاستیکی ضدیخ و روغن موتور استفاده شده اقدام نمایند.

این تصمیم که منجر به سوراخ کردن ظروف پلاستیکی ضدیخ و روغن موتورها خواهد شد، شاید در حال حاضر بهترین راه برای مقابله با سودجویان و متقلبان عرضه کننده ضدیخ و روغن موتورهای غیر استاندارد باشد.

البته، پیگیری برای شناسایی مرکز تولید ضد یخ ها و روغن موتورهای غیر استاندارد بهترین روش برای مقابله با اینگونه تخلفات است، اما واکنش مسئولین استان به موضوع ضدیخ های غیر استاندارد کاسپر که شواهد از تولید آنها در استان گلستان خبر می داد، نشان از آن دارد، با وجود سر نخ های واضح که پیدا کردن تولید کننده این ضد یخ را در کمتر از یک روز امکان پذیر می کرد، عزم جدی ای در این خصوص وجود ندارد و تصمیم اداره صنعت و معدن آزادشهر یک تصمیم درست و عقلانی به نظر می رسد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.