1396-10-17 16:57
1502
1
48848
در کنگره مدیر شایسته ملی؛

جوان گلستانی جزء ۱۰۰ مدیر شایسته کشور انتخاب شد + عکس

کنگره مدیر شایسته ملی در ۱۳ دی ماه ۱۳۹۶ در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد و یک جوان آزادشهری جزء ۱۰۰ مدیر شایسته کشور انتخاب شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، کنگره مدیر شایسته ملی در ۱۳ دی ماه ۱۳۹۶ با حضور مسئولین کشوری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد و هادی قاسمی، جوان آزادشهری، مدیر عامل کارخانه نیلا گوشت گلستان ( واقع در شهرک صنعتی آقچلی)، به عنوان تنها نماینده استان گلستان در بین ۱۰۰ مدیر شایسته ملی انتخاب شد.

کارخانه نیلا گوشت گلستان در صنایع بسته بندی گوشت سفید و قرمز فعالیت دارد و به گفته مدیر عامل این کارخانه، تنها مرکز بسته بندی گوشت گوسفند، مرغ، شترمرغ، گوساله و... در استان گلستان است.

این کارخانه در حال حاضر ۷ نفر را به کار گیری کرده است و تا عید و با تمام شدن کار کشتارگاه حدود ۷۰ نفر دیگر از نیروهای بومی را نیز بکار گیری خواهد کرد.

قاسمی در سالهای گذشته و در شرکت خود، با خرید مستقیم گوشت از دامدار و عرضه به بازار تهران ، توانسته بود در تنظیم بازار کمک زیادی کند.

وی که مسئول هیئت بیت الرقیه(س) آزادشهر نیز هست موفقیت های خود را بخاطر الطاف اهل بیت(ع) به او می داند.

این جوان آزادشهری طرحی در خصوص اشتغال روستایی دارد که در صورت همراهی مسئولین با وی و پرداخت تسهلات بانکی، حدود ۱۲۰ نفر دیگر را نیز به کارگیری خواهد کرد.

2

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مدیر بی نشان

معمولا در این قبیل کنگره ها افراد با پرداخت وجه (مثلا حق عضویت حق ثبت نام و ......) به عنوان مدیر برتر انتخاب می شوند یعنی هرچه وجه پرداختی بیشتر نشان مدیریت پر رنگ تر !!

0
0
پاسخ
1396-10-17 20:26

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.