1396-10-15 10:58
1030
0
48764
معاون فرماندار شهرستان آزادشهر:

اغتشاشگران با حمایت مردم به زباله دان انداخته شدند/ باید تفکر کنیم و ببینیم چقدر در نارضایتی مردم نقش داشته ایم!

معاون فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: ما باید به خواسته های بحق مردم توجه بیشتری داشته باشیم و با اقدام به موقع از ایجاد نارضایتی در بین مردم جلوگیری کنیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد ؛ سید غلامرضا قاضوی معاون فرماندار شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اغتشاشات اخیر ،اظهار کرد: در روزهای اخیر تعداد اندکی به عنوان اغتشاشگر در صفوف معترضین قرار گرفتند و باعث بر هم زدن نظم و تخریب اموال عمومی و خصوصی شدند که با اقدام به موقع نیروهای انتظامی و امنیتی و حمایت مردمی بساط آنان جمع شد و به زباله دان انداخته شدند.

قاضوی ادامه داد: ما باید اتحاد و انسجام ملی را جدی بگیریم و در شرایطی که دشمنان خارجی و داخلی درصدد برهم زدن صفوف منسجم مردم انقلابی ایران اسلامی هستند لازم است در جهت جلب اعتماد عمومی مردم تلاش کرده و از تخریب و اختلاف افکنی دست برداریم زیرا دود اختلاف بر چشم همگان خواهد رفت.

معاون فرماندار آزادشهر افزود: ما باید به خواسته های بحق مردم توجه بیشتری داشته باشیم و با اقدام به موقع از ایجاد نارضایتی در بین مردم جلوگیری کنیم.

وی در پایان گفت: ما باید تفکر کنیم که با کم کاری، عدم پاسخگویی و ... ، بطور مستقیم یا غیر مستقیم ، چقدر در نارضایتی ها، اعتراضات و حتی اغتشاشات اخیر نقش داشته ایم و بعد از این برای آرامش و امنیت جامعه و رضایت عموم مردم چگونه باید رفتار کنیم.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.