1396-09-22 15:57
835
0
47767
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر:

سمن هایی باید ایجاد شود که در راستای ارزش های نظام فعالیت کنند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر از نشست با هنرمندان ایثارگر خبر داد و گفت: شهدا وظیفه خود را در سال‌های دفاع مقدس به‌خوبی انجام داده و در حال حاضر جانبازان، فرزندان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر نیز در جامعه نقش‌آفرینی می‌کنند که یکی از بهترین مکان‌ها برای ایفای نقش، تشکل‌های مردم‌نهاد یا سمن‌ها است.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد ، طیبه رجیی رئیس اداره ارشاد آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد : در نشستی که با هنرمندان ایثارگر شهرستان آزادشهر داشتیم، آنها را به تشکیل سمن برای نقش آفرینی بیشتر در جامعه تشویق کردیم .

رجنی ادامه داد:  باید انجمنی شکل بگیرد که برمبنای ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت کند و در این راستا فعالیت مستمر داشته باشد ، انتظار می‌رود هیات مدیره این انجمن با درایت و برنامه‌ریزی، امور را پیش ببرد.

رئیس اداره ارشاد آزادشهر افزود: هنرمندان ایثارگر باید در مناسبت‌های گوناگون مانند هفته دفاع مقدس، هفته بسیج و... حضوری فعال داشته باشند زیرا که انتظار می‌رود، کارهای هنری برجسته‌ای از دل این مناسبت‌ها توسط اعضای انجمن بیرون بیاید.

در ادامه این نشست اعضای حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود در راستای شکل‌گیری هرچه بهتر انجمن هنرمندان ایثارگر شهرستان آزادشهر پرداختند.

a2

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.