1396-09-09 17:58
1297
0
47234
شهردار ازادشهر در واکنش به جوابیه شهردار سابق اعلام کرد:

بدهی شهرداری آزادشهر ۵ میلیارد و ۱۸۰ میلیون است/ حقوق ها بروز نبوده است

شهردار آزادشهر در واکنش به جوابیه شهردار سابق اعلام کرد: شهرداری آزادشهر مبلغ ۵۱،۸۰۱،۳۶۰،۸۴۵ ریال بدهی دارد و مدارک آن نیز موجود است.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، شهرام سعیدی شهردار آزادشهر در واکنش به جوابیه مهدی جعفری شهردار سابق این شهر در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: بنده به خبرنگار تسنیم مبلغی را برای درج در خبر اعلام نکردم، بلکه به حدود بدهی اشاره کردم و گفتم، دقیق آن را بعد از بررسی به شما اعلام می کنم.

سعیدی ادامه داد: دیروز نیز به اقای جعفری تماس گرفتم و از وی گلایه کردم که چرا اطلاعات دقیق ندادید و اصلا نباید بدهی را اعلام می کردید، شما از آزادشهر رفته اید و در حال حاضر شهردار نوده می باشید و باید بفکر خدمت به مردم آنجا باشید.

شهردار آزادشهر افزود: بنده نیزقبل از این شهردار رامیان بودم، اما از روزی که شهرداری ازادشهر را تحویل گرفتم، رامیان برایم تمام شده است و همه ی فکر ، ذهن و جسمم را برای خدمت به مردم آزادشهر بکار گرفته ام. هدف من ساختن آزادشهری درخور شخصیت مردم آزادشهر است.

وی در خصوص مبلغ بدهی شهرداری اعلام کرد: شهرداری آزادشهر مبلغ ۵۱،۸۰۱،۳۶۰،۸۴۵ ریال بدهی دارد و مدارک آن نیز موجود است. من نمی خواستم به این موضوع ورود پیدا کنم، با علم به بدهکار بودن شهرداری من این مسئولیت را قبول کرده ام و باید به مردم خدمت کنم و پاسخگوی باشم.

سعیدی ادامه داد: بدهی شهرداری ها برای انجام کار است و در این شهرداری هم، شورا و شهردار قبلی یا با برنامه و یا بدون برنامه برای ساخت شهر هزینه کرده اند.

شهردار آزادشهر در رابطه با سه فقره چک اعلام شده توسط شهردار سابق تصریح کرد: چک ها مربوط به کمیسیون ماده ۷۷ است که تقسیط شده است. مبلغ این چکها در بیشترین حالت به ۵۰۰ میلیون هم نمی رسد. بنده مبلغ ۲میلیارد و ۶۰۰ را تایید نمی کنم.

وی درباره به روز رسانی حقوق نیروهای شهرداری در زمان شهردارسابق گفت: پرداخت حقوق شرکتها به روز نبوده است. شرکت ها حدود ۸۰۰ میلیون از شهرداری طلب دارند.

سعیدی ادامه داد: در سه ماه گذشته تمام حقوق، مزایا و اضافه کاری ها را در روز ۲۹ هر ماه پرداخت کرده ام و حقوق ها همه بروزرسانی شده است.

شهردار آزادشهر در پایان بیان کرد: روزی ۳ ساعت از وقت بنده برای پاسخگویی به مطالبات بحق طلبکاران فوت می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.