1393-07-30 19:40
1101
0
4713
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر:

لازمه اصلاح جامعه، اصلاح تربیت خانواده است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهرگفت: لازمه اصلاح جامعه،اصلاح تربیت خانواده است.

به گزارش گلستان ما ، حجت‌الاسلام محسن محمدیان در گفتگو با خبرنگار تیتر آزاد، به مناسبت خفته خانواده گفت: خانواده اسلامی ایرانی باید براساس فرامین مهدویت و انتظار مهدوی تربیت پیدا کند.

وی درادامه ضمن اشاره ه آیات و روایات فراوان در مبحث اصلاح و تربیت خانواده خاطر نشان کرد: از ویژگیهای خانواده خوب و اسلامی عالم و البته عامل بودن به تکالیف الهی و شرعی است که این مهم بدون تربیت صحیح خانوادگی میسور نخواهد بود.

محمدیان ضمن برشمردن ویژگیهای یک خانواده خوب تصریح کرد: مهربانی،عشق ورزی،احترام و روابط متقابل،احترام به حقوق یکدیگر،سرزنده بودن واز همه مهمتر متدین و پایبند به اصول بودن از خصوصیاتی است که باید در خانواده نهادینه و اجرایی بشود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر خاطر نشان کرد: مشکلات فراوانی که پیش روی جوامع پیشرفته و مدرن امروزی وجود داردبه خاطر عدم تربیت صحیح در کانون خانوده است و اگر بخواهیم یک جامعه متعالی و بی نقص داشته باشیم باید اصول تربیت را در خانواده اصلاح کنیم.

وی در پایان زندگی سراسر نور حضرت علی (ع)و حضرت زهرا(س)و فرزندانشان را الگوی تمام خانواده ها دانست و خاطر نشان کرد: باید جامعه به سویی رهسپار شود که فقط و فقط از زندگی این بزرگواران الگو پذیری کند و سیره اشان را سرلوحه آداب تربیتی قرار دهد تا بتواند موفق بشود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.