1396-08-29 11:24
1075
0
46786
امام جمعه آزادشهر در بدرقه کاروان دانش اموزی راهیان نور:

راهیان نور، دانشگاه جامع ایثار و شهادت است / تصاویر

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزان دختر شهرستان آزادشهر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، با حضور مسئولین شهرستان و به مناسبت هفته بسیج، دانش آموزان دختر شهرستان آزادشهر به اردوی راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

حجت الاسلام والمسلمین عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر در خصوص اهمیت اردوهای راهیان نور بیان کرد: از برنامه های قابل تقدیر و تحصین سپاه پاسداران راه اندازی کاروان راهیان نور می باشد. بار فرهنگی و معنوی آن قابل توصیف نیست. سرزمین نور، وادی مقدس ایران اسلامی است که قدمگاه شهیدان و بسیجیان مخلص خداست.

حجت الاسلام شهابی افزود: راهیان نور دانشگاه جامع ایثار و شهادت است. برنامه راهیان نور باید از واحدهای درسی دانش آموزان و دانشجویان قرار گیرد.

محمود علیخانی فرمانده سپاه آزادشهر در خصوص راهیان نور گفت: برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ بسیج و شهادت در بین نوجوانان و جوانان، این اردوها برگزار می شود و خوشبختانه در شهرستان آزادشهر استقبال خوبی از این اردوها می شود و ما در سال چند بار کاروانهای دانش آموزی را اعزام می کنیم.

وی ادامه داد: این دانش آموزان سفیران و مروجان فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه بسیجی در آینده خواهند شد.

مهدی مفیدی رئیس آموزش و پرورش آزادشهر در خصوص این اعزام دانش آموزن به راهیان نور اظهار کرد: امروز 80 نفر از دانش آموزان دختر شهرستان آزادشهر به همراه 12 مربی به این اردو اعزام شدند. این اعزام دومین اعزام ما از آغازز سال تحصیلی است.

z1

z3

 z4

z2

 z5

z6

z7

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.