1396-08-12 18:58
975
0
46129
فرمانده سپاه آزادشهر:

ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، پاسخ سلطه‎گران را خواهند داد

فرمانده سپاه ازادشهر گفت: سلطه گران باید بدانند که ملت ایران با بصیرت و بیدار است و فریب این تاکتیکهای کثیف غربی ها را نخواهد خورد و با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخی دندان شکن به این توطئه ها خواهند داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیترآزاد، فرمانده سپاه ازادشهر در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با راهپیمایی ۱۳ آبان، اظهار کرد: فلسفه انقلاب اسلامی بر مبنای استکبار ستیزی و ۱۳ آبان هم روز استکبار ستیزی است. در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، کشورهای جهان به دو دسته سلطه گر و سلطه پذیر تقسیم می شدند، اما با پیروزی انقلاب که بر اساس ایدئولوژی حضرت امام خمینی (ره ) و بر مبنای استکبار ستیزی بود، این موضوع تغییر کرد.

علیخانی ادامه داد: ملت هایی در سراسر دنیا با الهام از تفکرات امام خمینی (ره) و الگو گیری از انقلاب اسلامی ایران، مبارزات خود را در برابر نظام سلطه آغاز کردند و این موضوع در بین دیگر کشورهای جهان نیز رو به گسترش است.

فرمانده سپاه آزادشهر افزود: کشورهای استکباری، نفوذ روز افزون جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان را می بینند و از گسترش تفکر ضد استکباری امام در هراسند، برای همین سعی در اسلام هراسی و ایران هراسی دارند.

وی خاطرنشان کرد: نظام سلطه با روشهای مختلف از جمله تشکیل گروهای تروریستی، تکفیری بنام اسلام سعی در اسلام هراسی دارند که به شکر خدا و با بیداری جهان اسلام این توطئه آنها بی تاثیر شده است. سلطه گران همچنین سعی در ایران هراسی دارند تا از گسترش تفکر سلطه ستیزی که منشا آن در ایران بوده جلوگیری کنند.

علیخانی ادامه داد: آمریکا که امروزه سرکردگی سلطه گران را بر عهد دارد با همراهی کشورهای غربی، با اتهام زنی به ایران سعی بر این داشتند تا ما را کشوری جنگ طلب و کشوری که در پی دستیابی به بمب اتمی برای سلطه بر جهان است، به جهان معرفی کنند. آنها در پی تلاشها و نفوذی که در سازمان ملل داشتند توانستند با ادعاهای واهی تحریم هایی را بر علیه ایران وضع کنند.

فرمانده سپاه آزادشهر تصریح کرد: در پی دستور مقام معظم رهبری برای تعامل سازنده با جهان و نرمش قهرمانانه برای خنثی سازی این توطئه دشمنان ، یک فضایی بنام برجام ایجاد شد. رهبر عظیم الشان انقلاب در خصوص مذاکرات برجام بی اعتمادی خود را به آمریکا اعلام کرد و خواستار دقت نظر مذاکره کنندگان ایرانی شد.

وی ادامه داد: بعد از تفاهم هسته ای در غالب برجام، با وجود پایبندی ایران به تمامی تعهدات این تفاهم نامه، طرفهای مقابل به هیچ یک از مواد آن پایبند نبودند و لغو تحریم ها که از مواد این تفاهم نامه بود را اجرایی نکردند.

علیخانی افزود: کشورهای غربی و بخصوص آمریکا نه تنها به برجام پایبند نیستند، بلکه هر روز تحریم جدیدتر و شدیدتری را نسبت به ایران اعمال می کنند و فشارهای بعد از برجام به ایران ، نسبت به قبل از آن بیشتر شده است.

فرمانده سپاه ازادشهر اعلام کرد: سخنرانی اخیر ترامپ و سخنان سخیف وی، ادامه سیاستهای آمریکایی است و اگر فرد دیگری نیز بجای او رئیس جمهور آمریکا می شد، همین سخنان را از او می شنیدیم. کشورهای غربی نیز در راستای برنامه های نظام سلطه برای انزوای ایران ، نقش پلیس خوب را بازی می کنند تا بتوانند قدرت موشکی ما را به مذاکر بکشند.

وی در پایان گفت : سلطه گران باید بدانند که ملت ایران با بصیرت و بیدار است و فریب این تاکتیکهای کثیف غربی ها را نخواهد خورد و با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخی دندان شکن به این توطئه ها خواهند داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.