1396-08-09 17:02
941
0
45998
در گفتگو با یک راننده آژانس مطرح شد؛

آسفالت‎های خراب، بزرگترین مشکل رانندگان آزادشهری/ این خرابی‎ها هزینه زیادی به مالکان خودرو وارد می‎کند

یک راننده آژانس آزادشهری گفت: یکی از بزرگترین مشکلات رانندگان در آزادشهر آسفالت های خراب خیابانها و کوچه ها می باشد. این خرابی آسفالت باعث خرابی جلوبندی ماشینها شده و هزینه زیادی را به مالکان خودرو وارد می کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیترآزاد، رضا سرگزی راننده آژانس در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص مشکلات رانندگان آژانس، اظهار کرد: بزرگترین مشکل رانندگان در آزادشهر آسفالت های خراب خیابانها و کوچه ها می باشد. این خرابی آسفالت باعث خرابی جلو بندی ماشینها شده و هزینه زیادی را بر مالکان خودرو وارد می کند.

سرگزی ادامه داد: مشکل دیگر ، نصب سرعتگیرهای غیر استاندارد در شهر می باشد. علل الخصوص ورودی شهر از سمت گرگان تا خیابان کلاهدوز که سرعتگیرهای خیلی بدی دارد و به ماشین ها آسیب می زند.

این راننده آژانس افزود: از عید کرایه مسیرهای درون شهری افزایش یافت اما کرایه های بین شهری هنوز افزایش نیافته است و این موضوع باعث نارضایتی رانندگان شده است.

وی در ادامه بیان کرد: رانندگان برای عضویت در سازمان تاکسرانی و گرفتن مجوز مبلغی را پرداخت کرده اند، اما هر ساله برای تعویض کارت های تاکسیرانی مبلغ 50 تومان از ما گرفته می شود در حالی که این کارت ها جای تمدید دارد. درخواست داریم از مسئولین ذیربط در این خصوص سوال شود.

سرگزی در پایان گفت: یک سوال دیگر نیز از مسئولین دارم، چرا کارت تاکسیرانی تاکسی های درون شهری اعتبار 2 ساله دارد، ولی تاکسی های آژانس اعتبار یک ساله؟

حق عضویت رانندگان آژانس در سازمان تاکسیرانی به 35هزار تومان کاهش یافته

سید هادی حسینی مسئول سازمان تاکسیرانی آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص سوالات رانندگان تاکسی پاسخ داد: مبلغ 50 هزار تومان که سوال کردند و در حال حاضر به 35هزار تومان کاهش یافته، حق عضویت رانندگان آژانس در سازمان تاکسیرانی و عوارض تاکسیرانی است.

حسینی در خصوص مدت اعتبار کارتها نیز گفت: از آنجا که تاکسی های آژانس پلاک شخصی دارند و مدت حضور آنها در آژانس به عنوان راننده تاکسی نا مشخص است مدت اعتبار این تاکسی ها کمتر از تاکسی های درون شهری است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.