1396-08-02 14:59
11415
0
45700
رئیس پایانه های آزادشهر:

نرخ کرایه تاکسی های برون شهری آزادشهر- گنبد تغییر نکرده است

رئیس پایانه های آزادشهر گفت: نرخ کرایه تاکسی های برون شهری آزادشهر- گنبد تغییر نکرده است و هر تاکسی ای که کرایه اضافه دریافت کند با آن برخورد می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیترآزاد، رانندگان تاکسی های برون شهری مسیر گنبد به آزادشهر یک هفته ای است که با نشان دادن برگه ای کرایه خود را افزایش داده اند. آنها برگه ای را که عدد ۲۰۰۰۱۳۶۳ در آن نوشته شده است را نشان می دهند و می گویند این نرخ جدید است و ۲۰۰۰ اول عدد نرخ مصوب است. این در حالی است که این برگه صورت وضیت می باشد و آنها عدد اشتباه را به مشتریان خود نشان می دهند.

1

این در صورتی است که در صورت وضعیت  و نرخنامه ، نرخ مصوب مبلغ ۱۲۰۰۰ ریال نوشته شده است و کرایه ۱۵۰۰ تومانی که پیش از افزایش خودسرانه کرایه دریافت می کردند نیز ۳۰۰ تومان بیش از نرخنامه می باشد. البته توجیح آنها برای دریافت مبلغ ۱۵۰۰ تومان این است که، مسیر آنها از فلکه ۱۷ شهریور گنبد تا فلکه ا... آزادشهر می باشد و ۳۰۰ تومان اضافه کرایه داخل شهر است.

2

لازم به توجه است که این تاکسی ها از فلکه ۱۷ شهریور گنبد تا فلکه مرکزی آزادشهر فعالیت می کنند و صدای اعتراض تاکسی های درون شهری آزادشهر را در آورده اند.

 پاسخ مسئولین شهر آزادشهر برای این تخلف تاکسی های برون شهری این می باشد: به علت اینکه مسافربران شخصی از فلکه مرکزی گنبد تا فلکه مرکزی آزادشهر مافر کشی می کنند، ما برای اینکه این تاکسی های برون شهری در رقابت با آنها از دور خارج نشوند به انها اجازه دادیم تا از فلکه مرکزی مسافر سوار کنند. 

حال آیا این توجیح مسئولین تا چقدر درست است، کارشناسان امر باید داوری کنند. اما طبق خبرهای موثق دریافتی تاکسیرانان درون شهری به شورای شهر مهلت ۱۰ روز داده اند تا مشکل ایجاد شده توسط مسافربران شخصی و تاکسی های برون شهری برای آنها را حل کنند، در غیر اینصورت جلوی شورای شهر به نشانه اعتراض تجمع خواهند کرد.

سید حبیب حسینی رئیس اداره راهداری و پایانه های شهرستان آزادشهر در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما درخصوص ادعای تاکسیرانان برون شهری مسیر گنبد-آزادشهر، اظهار کرد: نرخ کرایه تاکسی های برون شهری آزادشهر- گنبد تغییر نکرده است و هر تاکسی ای که کرایه اضافه دریافت کند با آن برخورد می شود.

حسینی در ادامه گفت: احتمال دارد عده ای از تاکسیرانان دچار سوء تفاهم شده باشند، اما اگر اثبات شود که آنها با آگاهی از عدم تغییر نرخ این کار را انجام داده باشند حتما با آنها برخورد جدی خواهد شد. در رابطه با تغییر نرخ نیز، انشا ا... پنج شنبه این هفته در فرمانداری گنبد جلسه ای داریم که در آن برای افزایش یا ثابت ماندن نرخ کرایه ها تصمیم خواهیم گرفت.

اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان آزادشهر نیز در واکنش به گران کردن نرخ کرایه ها اعلام کرد: از همشهریان عزیز تقاضا می شود درصورت مشاهده دریافتکرایه اضافه توسط رانندگان، یا هرگونه گرانفروشی، با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند و با اعلام شماره پلاک آن ماشین و یا آدرس مغازه گران فروش ما را دربرخورد با گرانفروشان یاری دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.