1396-07-30 12:59
1324
0
45613

نبوغ اراده و همت در جانباز و ورزشکار آزادشهری + تصاویر

جانباز و ورزشکار آزادشهری گفت: وقتی به آسایشگاه جانبازان تهران رفتم و وضعیت جانبازان آنجا را دیدم که با نداشتن دو دست و پا روحیه خوبی داشتند من هم روحیه تازه ای گرفتم و دوباره به ورزش کونگ فو برگشتم.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، مجید همایون نیا متولد 64 ساکن آزادشهر و در نزاجا مشغول به خدمت بود که در سن 19 سالگی بصورت داوطلبانه بعنوان تخریب چی عازم منطقه عملیاتی جنوب کشور می شود.

وی در منطقه شلمچه به عنوان تخریب چی با مین اس ام 60 اصابت کرده و با 45 ترکش در بدن و قطع دست از آرنج مجروح می شود.

همایون نیا از سال 76 در رشته کونگ فو مشغول بود ولی بعد از حادثه مجروحیت مدت 6 سال از ورزش محروم بود و در حال حاضر با 32 ترکش به فعالیت ورزشی کونگ فو ادامه می دهد.

وی می گوید: روزهای اول بعد از مجروحیت که دوباره به سراغ ورزش کونگ فو رفتم و در حین مبارزه به خاطر نگاههای اطرافیان خجالت می کشیدم.

این کونگ فوکار ادامه می دهد: وقتی به آسایشگاه جانبازان تهران رفتم و وضعیت جانبازان آنجا را دیدم که با نداشتن دو دست و پا روحیه خوبی داشتند و به کارهای روزمره خود مشغول بودند من هم روحیه تازه ای گرفتم و دوباره به ورزش کونگ فو برگشتم و با یک یاعلی شروع کردم.

وی می گوید: آن موقع خط یک بودم و در حال حاضر به خط 4 رسیدم. ورزش کونگ فو بهترین و قوی ترین ورزش است چون تعداد خط ها زیاد است و آخرین خط آن 10 است.

این ورزشکار جانباز می گوید: جوانان به ورزش رو بیاورند و از گوشه گیری و رفیق های ناباب دوری کنند چون با ورزش هم تنی سالم خواهند داشت و هم در پیش خانواده و دوستان سرافراز خواهند بود.

janbazkong1

janbazkong2

janbazkong3

janbazkong4

janbazkong5

janbazkong6

janbazkong7

janbazkong8

janbazkong9

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.