1396-07-26 10:38
2065
0
45434
همزمان با حوزه های سراسر کشور انجام شد؛

تجمع اعتراضی طلاب و اساتید حوزه علمیه الغدیر به سخنان سخیف ترامپ + تصاویر

تجمع اعتراضی کادر، اساتید و طلاب حوزه علمیه الغدیر آزادشهر با حضور امام جمعه آزادشهر، در پی اظهارات سخیف و مداخله جویانه رئیس جمهور کشور استکباری آمریکای جنایتکار امروز صبح ساعت ۱۰ همزمان با حوزه های سراسر کشور در جلوی در ورودی حوزه برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیترآزاد، روز گذشته امام جمعه آزادشهر، کادر، اساتید و طلاب حوزه علمیه الغدیر آزادشهر ، هماهنگ با حوزه های سراسر کشور در اعتراض به سخنان سخیف و مداخله جویانه رئیس جمهور آمریکا در جلوی در این حوزه تجمع کردند و شعارهای ضد استکباری و شعارهایی در دفاع از نظام و سپاه دادند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی میرفیضی رئیس حوزه علمیه الغدیر آزادشهر در جمع تجمع کنندگان در خصوص این تجمع، اظهار کرد: استکبار ستیزی و دفاع از حق و حقیقت لازمه یک ایمان صحیح و سالم دینی است.

حجت الاسلام میرفیضی ادامه داد: ایمان دو قسمت دارد، قسمت اول ، توحید و موحد بودن، عشق و ایمان به پاکیها و خودی ها است و قسمت دوم ان انزجار از بدی ها و برائت از ظالمان می باشد.

رئیس حوزه علمیه الغدیر آزادشهر ضمن اشاره به مکتب سید الشهدا در ادامه بیان کرد: در زیارت عاشورا به ما می اموزند که برای رسیدن به مکتب سید الشهدا هم باید سلام داد و هم لعن کرد. هم از مومنان حمایت کرد و هم از ظلم و ظالم برائت جست.

وی خاطرنشان کرد: البته تاریخ نشان داده که همیشه راه حقیقت و فضیلت دشمنان خودش را داشته است و در حال حاضر این دشمنی در چهره شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار نمود بیشتری پیدا کرده است.

حجت الاسلام میرفیضی ادامه داد: آمریکایی ها هیچ موقع با کشورهایی همچون عربستان که اسلام امریکایی دارند مشکل نداشته و نخواهند داشت. اسلام آنها طبق میل و خواسته آمریکایی ها می باشد و هیچ ضرری برای استکبار ندارد و به دفاع از استکبار نیز بلند خواهد شد.

رئیس حوزه علمیه الغدیر آزادشهر افزود: به برکت خون شهدا، زحمت های امام خمینی و مجاهدین اسلام در این نقطه از عالم، حکومت اسلامی زیر سایه ولایت فقیه تشکیل شده است. دشمنان حقیقت و استکبار ظالم همواره این پایگاه را مورد هجمه قرار داده اند ، زیرا ولایت فقیه همواره منافع استکباری آنها را به خطر انداخته است.

وی در پایان گفت: از ابتدای انقلاب تا الان، دشمنان اسلام سعی در سرنگونی این انقلاب داشته اند اما به برکت خون شهدا،مجاهدت امام و امروزه نیز با هدایت مقام معظم رهبری این کشتی به سلامت به راه خود ادامه داده است.

z1

z3

z4

z2

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.