1396-07-25 12:28
941
0
45389
در پی اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا؛

بیانیه اعتراضی بسیج اساتید دانشگاه آزاد شهرستان آزادشهر به یاوه گویی ترامپ

در پی اظهارات سخیف و بی پایه و اساس ترامپ رئیس جمهور آمریکا، علیه ارزش های نظام و ایران اسلامی و سپاه پاسداران، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزاد شهر توهین به مقدسات این کیان کهن اسلامی را محکوم و بیانیه ای علیه آن صادر کردند.

به گزارش گلستان ما ؛ در متن این بیانیه آمده است:

همواره تاریخ، چهره ی پلید دشمنان قسم خورده این مرز و بوم و این خاک پاک را به چشم جهانیان نشان داده و همگان را به تحسین ایران و ایرانی وا داشته است.

رئیس جمهور آمریکا و مز دوران این شیطان بزرگ بدانند که ایرانیان همواره در طول تاریخ به باور آمیخته شده با مقدسات شان بالیده و هرگونه توهین و هتک حرمت به ارزش ها و باورهای اعتقادی شان را با حضور و اقدامی کوبنده و دندان شکن پاسخ داده اند.

ادعاهای بی پایه و اساس و صحبت های گستاخانه و ضد ایرانی رئیس جمهور سبک سر آمریکا نشان از این نکته دارد که او ادبیات و سواد جغرافیایی اش را به ارزان ترین قیمت ها فروخته و اسیر هوا و هوس و اندیشه فاسد آمریکایی شده است.

همانگونه که مقام عظمای ولایت نیز در بیانات اخیرشان فرمودند: کوچکترین اشتباه و غلطی که از سوی آمریکا و سگ های نگهبان و مزدور در منطقه اش به سر می برند با پاسخی کوبنده مواجه خواهند شد. پاسخی که تمامی نظام های وابسته به تفکر باطل و منحوس غرب و آمریکا را از داخل فرو خواهد پاشید.

تحریف نام تاریخی خلیج فارس و توهین به سپاه پاسداران و والاترین نهاد ارزشی انقلابی ایران که نماینده ی عزت و عظمت این ملت بزرگ در طول تاریخ بعد از انقلاب است، آمریکا را به ملعون ترین چهره نزد ایرانیان تبدیل نموده و اکنون هر ایرانی از صمیم دل فریاد می زند "مرگ بر آمریکا"تاریخ به روشنی حکایت گر داستان های بسیاری است و وجه مشترک تمامی آن ها، پیروزی حق بر باطل، ترویج اخلاق و نکوداشت میان ملت هاست. در هیچ برهه ای از تاریخ فردی با بی اخلاقی و تند خویی نتوانسته است پیشرفت و سعادت را برای ملت خویش به ارمغان آورد.

جنگ ستیزی و ترویج خشونت و عدم توجه به حقوق بنیادین انسان ها همواره سبب افول تمدن های بسیاری بوده و داستان های کهن اقوام، ملل و فرهنگ های مختلف به صراحت، غلبه علم و عقل را بر ظلم و جنگ به اثبات رسانیده است.

در طول اعصار و بنابر شواهد مستدل تاریخی، رفتار ایرانیان در برابر گستاخی دشمن چنان است که هرتشکل غیرسیاسی را نیز بر آن می دارد تا در برابر زیاده خواهی آنان بایستد و پاسخ آنان را بدهد.

از این رو ما بر آنیم تا به هر فرد نادانی که غافل از پیشینه و تمدن ملت شریف ایران و بدون توجه به هزاران سال تاریخ مملو از حوادث و تجربیات، آن را تروریست خطاب می کند، این پیام را برسانیم که ما در بالاترین قله های نبرد حق علیه باطل و در سنگر علم و ایمان ایستاده ایم و ذره ای از مواضع خود کوتاه نخواهیم آمد.

ملت مجاهد ایران این حرف های تکراری و اتهامات واهی را چون همیشه پوچ و بی ارزش می داند و مسیر ایستادگی خود در حمایت از مظلومان منطقه و مبارزه با رژیم های جبار را ادامه خواهد داد.

ایران اسلامی به خواست خداوند متعال و الطاف حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی و پاسداری رزمندگان سلحشور خود، سایه شوم گروه های تروریستی را از منطقه کم خواهد کرد و در راه دفاع از نظام اسلام، تجهیز و توانمندسازی در تمام عرصه های متعارف نظامی را حق خود می داند.

ملت مبارز و انقلابی ایران سیاست های خباثت آلود استکبار در منطقه را عمیقا می شناسد و قاطعانه پاسخ خواهند داد. قدرت و موجودیت نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از کیان کشور که بر اساس مبانی اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به وجود آمده، ادامه خواهد یافت و هیچ جریانی حق یاوه گویی و اتهام زنی به این مجاهدان سرافراز را ندارد.

جامعه دانشگاهی واحد آزادشهر، ضمن محکوم کردن سخنان تکراری و بی محتوای رئیس جمهور آمریکا از پاسخ قاطع مسئولین به این گستاخی ها تشکر می نماید و اعلام می دارد دولت دروغگو، فریبکار و بدعهد آمریکا در چشم مردم ایران و جهان دیگر جایگاه خود را از دست داده است و آمریکای امروز یک آمریکایی منزوی است.

موج گسترده بیداری ملت های مبارز، پرده ی تزویر و ستم این رژیم مستکبر را بیش از پیش کنار زده است و در باتلاق که برای خودش ایجاد کرده، فرو خواهد رفت.

انشاالله....

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.