1396-07-16 15:59
752
0
45012
در بازدید مسئولان از سایت زباله آزادشهر مطرح شد؛

خطرات بهداشتی سایت زباله آزادشهر دغدغه جدی مردم است/گزارش مستند دستگاه های متولی، مانع ادامه فعالیت این سایت خواهد شد

دادستان آزادشهر نیز در بازدید از سایت زباله آزادشهر گفت: بر طبق قانون بنده نمی توانم برای عدم فعالیت این سایت حکمی صادر کنم، زیرا این سایت مجوزهای قانونی را دریافت کرده است.  

به گزارش گلستان ما به نقل از تیترآزاد، امام جمعه آزادشهر، نماینده مجلس رامیان و آزادشهر، دادستان و رئیس دادگستری، جمعی از مسئولین شهرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان از سایت زباله آزادشهر بازدید کردند.

بازدیدکنندگان بر خطرات زیست محیطی و بهداشتی این سایت زباله اتفاق نظر داشتند و اعلام کردند که برای حل این معضل و جابجایی این سایت به بیابانهای لم یزرع استان گلستان باید تدبیری اندیشیده شود.

عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد: مسئولین شهرستان سالهاست که برای جابجایی این سایت در تلاشند و بنده در مدت یکسالی که به عنوان امام جمعه آزادشهر مشغول به خدمت هستم بارها از تریبون نماز جمعه و در نشست های گوناگون با مسئولین استانی مشکلات این سایت را اعلام کرده ام.

شهابی ادامه داد: نماینده شهرستان و فرماندار محترم و تمامی مسئولین شهرستان به اشتباه بودن جا نمایی این مکان برای سایت زباله اتفاق نظر دارند و بارها به مسئولین بالا دستی این موضوع را اعلام کرده اند، اما هنوز جواب قانع کننده ای داده نشده است.

امام جمعه آزادشهر افزود: این سایت زباله و خطرات بهداشتی و زیست محیطی آن دغدغه جدی مردم شهرستان است و امیدوارم مسئولین استان هر چه سریعتر برای جابجایی آن اقدام کنند.

رضا بذری دادستان آزادشهر نیز در خصوص سایت زباله آزادشهر اظهار کرد: بر طبق قانون بنده نمی توانم برای عدم فعالیت این سایت حکمی صادر کنم، زیرا این سایت مجوزهای قانونی را دریافت کرده است.

بذری ادامه داد: چنانچه دستگاه های متولی اجرایی (مثل اداره بهداشت و یا محیط زیست) در خصوص تهدیدات زیست محیطی و خطرات بهداشت عمومی ناشی از این سایت زباله شکایت کرده و یا گزارشی مستند به دادگستری شهرستان ارسال نمایند بر طبق مقررات قانونی با آن برخورد خواهیم کرد و مانع از ادامه فعالیت این سایت زباله خواهیم شد.

x1

x2

x3

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.