1396-06-07 10:01
826
0
43347
در نشست فرماندار و رئیس دانشگاه آزاد آزادشهر با نخبگان علمی و فعالان فضای مجازی:

هیچ اختلاف قومیتی در آزادشهر وجود ندارد/ وظیفه خبرنگاران، آگاه سازی جامعه از خطرات فضای مجازی است

فرماندار آزادشهر در خصوص وضعیت قومیتی این شهرستان اظهار کرد: آزادشهر رنگین کمان اقوام است و خوشبختانه هیچ اختلاف قومیتی در بین مردم این شهرستان وجود ندارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیترآزاد، نشست صمیمی فرماندار و رئیس دانشگاه آزاد آزادشهر با نخبگان علمی و فعالان فضای مجازی صبح امروز در اتاق جلسات دانشگاه آزاد آزادشهر برگزار شد.

حبیب شفائی فرماندار آزادشهر در این نشست صمیمی ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) اظهار کرد: در شهرستان آزادشهر ۹۶هزار و ۸۰۲ نفر زندگی می کنند که ۵۴هزار و ۸۸۷ نفر در ۳ شهر  و ۴۱هزار و ۵۱۹ نفر در ۴۹ روستای این شهرستان ساکن می باشند.( ۲۹ روستا بخش مرکزی و ۲۰ روستا در بخش چشمه ساران)

شفائی در ادامه در رابطه با رتبه های برتر کسب شده استان و شهرستان اعلام کرد: استان گلستان در جمع آوری زکات رتبه اول کشوری را بدست آورده که این نشان از مذهبی بودن مردم استان است. در بحث تولید گندم استان ما رتبه دوم کشور را دارد. همچنین در اقتصاد مقاومتی استان گلستان رتبه ششم و در بخش صنعت و معدن و در شاخص های عملیاتی رتبه اول را در کشور کسب نموده ایم. 

فرماندار آزادشهر ادامه داد: شهرستان آزادشهر در بخش آموزشهای فنی و حرفه ای با آموزش یکهزار و ۱۰۰ نفر در ۵ ماهه اول سال رتبه اول را در استان بدست آورده است. جهاد کشاورزی و منابع طبیعی آزادشهر نیز رتبه اول را در استان کسب کرده اند. 

a1

وی افزود: بنا بر ارزشیابی علوم پزشکی استان شبکه بهداشت آزادشهر و آقای گلزاری رتبه اول را در استان بدست آورده اند. در بحث آموزش و پرورش نیز امسال موفقیت های خوبی در کنکو داشتیم و دانشگاه آزاد آزادشهر نیز با ۱۵۱ رشته تحصیلی در مقاطع مختلف یک افتخار برای شهر ما می باشد.

شفائی در خصوص بودجه گرفته شده برای دو بخش چشمه ساران و مرکزی آزادشهر در ۴ سال گذشته نیز تصریح کرد: ما در ۴ سال گذشته بیش از ۱۰۶ میلیارد تومان بودجه برای بخشهای مرکزی و چشمه ساران آزادشهر گرفتیم که این در تاریخ این شهرستان بی سابقه بوده است.

فرماندار آزادشهر در خصوص وضعیت قومیتی این شهرستان بیان کرد: آزادشهر رنگین کمان اقوام است و خوشبختانه هیچ اختلاف قومیتی در بین مردم این شهرستان وجود ندارد.

بعد از سخنان فرماندار، خبرنگاران از عدم تعامل برخی از ادارات با رسانه گلایه کردند.

سید مهدی حسینی رئیس دانشگاه آزاد آزادشهر نیز خطاب به فعالان فضای مجازی اعلام کرد: به شبکه های مجازی اعتماد نکنید و اطلاعات شخصی خود را به اشتراک نگذارید.

حسینی ادامه داد: اعتبار سایتها و شبکه های مجازی به تعداد افرادی است که از آن استفاده می کنند. اکثر شبکه های مجازی با اهداف جاسوسی راه اندازی می شوند. مثلا بعد از ۲۰ سال مشخص شد که گوگل برای سازمان سیا بوده است و یا صاحب فیس بوک یک فرد یهودی و با تفکرات صهیونیستی است و ما نباید با حضوران در این شبکه ها آنها را تقویت کنیم.

a2

رئیس دانشگاه آزاد آزادشهر افزود: وقتی ما اطلاعات شخصی خود را در این شبکه ها می گذاریم و یا اطلاعات شخصیتی خود را در این شبکه ها به اشتراک می گذاریم، وقتی از این شبکه ها برای انتقال مقالات و اطلاعات داخل کشور استفاده می کنیم، باعث می شویم تا دشمنان راحتتر ما را انالیز کنند و برای مقابله با ما برنامه ریزی کنند.

وی که سالها در کشورهای اروپایی و آمریکا تحصیل و کار کرده است تصریح کرد: مطمئن باشید که اطلاعاتی که از نظر ما بی اهمیت به نظر می رسد برای اتاق های فکر آنها بسیار ارزشمند است و وظیفه خبرنگاران و فعالان فضای مجازی است تا جامعه را از این چنین خطرهایی که ایران و انقلاب را تهدید می کند آگاه سازند.

حسینی در خطاب به نخبگان علمی خاطرنشان کرد: بنده اصالتا بچه روستای خیج شاهرود و متولد روستای نظام آباد آزادشهر هستم. با تلاش زیاد توانستم در علم پیشرفت کنم و در دومین دانشگاه معتبر دنیا تحصیل کنم و در کشورهای پیشرفته دنیا مدیر پروژهای عمرانی شوم. 

رئیس دانشگاه آزادشهر ادامه داد: آمریکایی ها برای جذب افراد نخبه بودجه های زیادی را تخصیص می دهند و به نوعی مغزها را می ربایند. پرداخت حقوق آنها به این نخبه ها بگونه ای است که آنها را از برگشت به کشورشان منصرف می کند.

وی در پایان گفت: دشمنان سعی دارند که به جوانان ما القا کنند که نمی توانند و آنها را نا امید کنند . اما در کشور ما همواره نخبگانی هستند که به کشور و اعتقاداتشان وفادار بوده و با اعتماد به نفس بالا و تلاشی خستگی ناپذیر برای پیشرفت کشور تلاش می کنند. شما عزیزان نیز به آینده امیدوار باشید و با تلاش زیاد برای پیشرفت کشور عزیزمان تلاش کنید. 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.