1396-05-30 17:34
2006
0
42998
در چند روز گذشته اتفاق افتاد؛

نزاع دسته جمعی در پارک زیتون و اطراف فلکه مرکزی آزادشهر

طبق اخبار واصله از منابع مردمی در شب پنج شنبه گذشته نزاعی خشن با استفاده از چاقو و تبر توسط ارازل و اوباش در محوطه پارک زیتون شهرستان آزادشهر رخ داده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیترآزاد، طبق اخبار واصله از منابع مردمی در شب پنج شنبه گذشته نزاعی خشن با استفاده از چاقو و تبر توسط ارازل و اوباش در محوطه پارک زیتون شهرستان آزادشهر رخ داده است. 

در این نزاع طرفین در حضور خانواده هایی که برای تفریح به این پارک رفته بودند به یکدیگر فحش ناموسی می دادند.

خبرها حاکی از آن است که یک موتور سوار بیگناه بی خبر از همه جا در حال گذر از جمع این ارازل و اوباش بود که او را اشتباه گرفتند و به سوی او حمله ور شدند و وی با سرعت فرار کرد، اما ارازل چند آجر به سمت او پرتاب کردند که یک آجر به پا و یک آجر به دوش این فرد اثابت کرد.

اطلاعات تکملی خبر از آن دارد که هیچ شخصی آسیب جدی ندیده و به علت استفاده یک گروه از تبر و چاقو گروه دیگر پا به فرار گذاشته است.

همچنین خبرهای جدید حاکی از نزاع دست جمعی در نزدیکی فلکه مرکزی شهرستان آزادشهر در روز شنبه می باشد که با مداخله پلیس مواجه شده است.

مردم شهرستان در تماسهای خود خواستار رسیدگی مسئولین به این ناهنجاری های رفتاری بودند و از مسئولین مربوطه تقاضا داشتند که امنیت پارک زیتون را فراهم کنند. ( پارک زیتون تنها محل تفریحی مردم آزادشهر می باشد.)

همانگونه که می دانید این رفتارها بخاطر تربیت ناصحیح افراد و ضعف سیستم فرهنگی جامعه می باشد. اگر فرهنگ سازی افراد در مدرسه و در دوران ابتدایی صورت می گرفت، اکنون شاهد این قبیل ناهنجاری ها در جامعه نبودیم.

تیترآزاد از مسئولین آموزش و پرورش کشور تقاضا دارد، مبارزه با تهاجم فرهنگی و فرهنگ سازی را از کودکستان ها و مدارس ابتدایی آغاز کند، زیرا انسانی که شخصیتش در کودکی شکل بگیرد در دوران جوانی و بزرگسالی به سختی تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.