1396-05-01 17:57
2149
0
41825
رییس دانشگاه آزاد آزادشهر خبر داد:

دانشگاه آزادشهر بزرگترین قطب علوم انسانی استان/ تخفیف ۵۰درصدی به دانشجویان بومی

رییس دانشگاه آزا آزادشهر گفت: در مدیریت جدید قصد داریم هیچ دانشجویی از امکان تحصیل به سبب محرومیت باز نماند و در نظر داریم به دانشجویان بومی برای تحصیل تا سقف۵۰ درصد در شهریه ها تخفیف داده شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، سید مهدی حسینی رییس دانشگاه آزادشهر در سخنرانی پیش از خطبه های این شهر به بیان دستاوردها و رویکرد جدید دانشگاه آزاد پرداخت.

رییس دانشگاه آزاد آزادشهر با گرامیداشت یاد و نام شهدای هسته ای و مدافع حرم گفت: دانشگاه آزاد، زاده جمهوری اسلامی و نهادی انقلابیست که موفق شد آموزش عالی را به اقصی نقاط کشور برساند.

وی افزود: دانشگاه آزادشهر به همت مسئولین وقت، مردم و خیرین دلسوز در این شهر شکل گرفت و باعث رشد و رونق شهرستان شد.

حسینی اظهار داشت: در حال حاضر این دانشگاه در ۱۵۱ رشته دانشجو می پذیرد که ۴۳ رشته فوق لیسانس و ۹ رشته دکتری و مابقی کارشناسی و کاردانی می باشد.

وی با توجه به سیاست جدید در دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: در دوره جدید بناست که هیچ دانشجوی نخبه ای به سبب مشکلات مالی امکان تحصیل را از دست ندهد.

وی افزود: از اینرو بنا داریم به دانشجویان آزادشهر و حومه تا سقف ۵۰ درصد تخفیف شهریه داده شود و دانشگاه آزاد به روی فرزندان این شهرستان و رامیا ن باز است.

حسینی بیان کرد: در نظر داریم با همکاری نماینده مردم رشته های زیر گروه پزشکی مانند اتاق عمل و پرستاری را تا کمتر از یک سال آینده در این دانشگاه تدریس کنیم.

رییس دانشگاه آزادشهر گفت: دانشگاه آزدشهر بزرگترین قطب اموزش عالی شرق استان و قطب علوم انسانی کل استان را دارد.

وی افزود: بهترین آزمایشگاه ژنتیک کل استان در این دانشگاه می باشد و دانشگاه آزاد کلاله و مدارس سما در آزادشهر و گنبد نیز زیر مجموعه این دانشگاه می باشد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.