1396-03-29 11:58
1668
0
40450
در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمدی در آزادشهر انجام شد؛

کمک 230میلیونی خیرین آزادشهری برای آزادی زندانیان

مراسم جشن گلریزان، برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمدی در نماز خانه دادگستری آزادشهر با حضور مسئولین و خیرین شهرستان و با همت ستاد دیه و دادگستری استان گلستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیترآزاد، مراسم جشن گلریزان، برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمدی شب گذشته در نماز خانه دادگستری آزادشهر با حضور مسئولین و خیرین شهرستان و با همت ستاد دیه و دادگستری استان گلستان برگزار شد.

در این مراسم خیرین آزادشهر مبلغ ۲۳۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان کمک کردند.

حجت الاسلام رمضان بازاری جامخانه رئیس دادگستری آزادشهر در خصوص تعداد مددجویان شهرستان آزادشهر اظهار کرد: در شهرستان آزادشهر ۲۰ مددجوی جرایم غیر عمد و جود دارد که از این تعداد ۱۵ نفر بخاطر بدهی مالی اعم از بدهکار و ضامن، ۳ نفر برای مهریه، ۱ نفر برای نفقه و ۱ نفر نیز بخاطر ضرب و جرح غیر عمد در زندان هستند.

حجت الاسلام بازاری در خصوص عملکرد سال ۹۵ و ۹۶ ستاد دیه شهرستان اعلام کرد: در سال ۹۵ در شهرستان آزادشهر توانستیم ۸ نفر را با بدهی ای بالغ بر ۸۶۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال از زندان آزاد کنیم. از این مبلغ ۲۱۰ میلیون و ۹۷۰ هزار ریال با اخذ گذشت از شاکی حاصل شده و مبلغ ۶۵۲ میلیون و ۶۳۰ هزار ریال نیز کمک بلاعوض پرداخت شده است.

رئیس دادگستری آزادشهر ادامه داد: از ابتدای سال ۹۶ نیز تاکنون توانسته ایم ۴ نفر را با بدهی ای بالغ بر ۵ میلیارد و ۹۷ میلیون و ۶۰۸ هزار ریال آزاد کنیم. از این مبلغ ۴ میایارد و ۸۳۲ میلیون و ۶۰۸ هزار ریال با اخذ گذشت از شکات حاصل شده و مبلغ ۲۶۵ میلیون ریال نیز کمک بلاعوض پرداخت شده است.

وی در پایان گفت: دادگستری بر طبق قانون مجرمان جرایم غیر عمد را به زندان می اندازد ، اما بر اساس اخلاق ما دوست نداریم که هیچ فردی بخاطر مسائل غیر عمدی مالی به زندان بیفتد. برای همین برای آزادی این مددجویان تلاش می کنیم و از خیرین نیز دعوت می کنیم تا در این امر الهی ( آزاد کردن زندانی ) شرکت کنند.

a2

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.