1396-03-20 06:36
1041
0
40055
امام جمعه آزادشهر:

تفکر دفاع از منافقین، تفکر یک مرد انقلابی و ملت انقلابی نیست/ دیکته نظام آموزشی از خارج از کشور استقلال ما را زیر سوال می برد

امام جمعه آزادشهر گفت: تفکر دفاع از منافقین، تفکر یک مرد انقلابی و ملت انقلابی نیست. اینها بدترین جنایتها و خیانتها را به این ملت کرده اند و نفرت آنها از ذهن مردم ما خارج نمی شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیترآزاد، حجت الاسلام والمسلمین عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: متاسفانه در روزچهار شنبه شاهد آن بودیم که بزدلان و مزدوران استکبار جهانی، مردمی را که برای حل مشکلات خود به دفتر نمایندگان خود در مجلس رجوع کرده بودند، بی گناه به خاک و خون کشیدند، شهادت این عزیزان را تسلیت عرض می کنیم.

حجت الاسلام شهابی ادامه داد: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی تشکر می کنیم که با سرعت عمل خود نگذاشتتند این تروریستهای داعشی به هدف خود در حرم امام و مجلس دست یابند. این داعشی ها و استکبار جهانی بداند ، اینجا ایران است و مردم ما همواره در مقابل آنها ایستاده اند و آنها را ناکام خواهند گذاشت.

امام جمعه آزادشهر افزود: کشور ما از دهه ۶۰ قربانی تروریست بوده است و هیچ گاه تروریستها نتوانسته اند در این کشور به اهداف خود دست یابند. نتیجه این جنایتها چیزی جز افزایش نفرت مردم ایران از دولت آمریکا نیست. داعشی ها نیروی صهیونیستی ،آمریکایی هستند و بویی از اسلام نبرده اند.

وی با یادآوری جنایات منافقین در دهه ۶۰ خاطرنشان کرد: منافقین در دهه ۶۰ نیز چیزی کمتر از این داعشی ها نداشتند. ما دیدیم که آنها دختر بچه های ما را در اتش سوزاندن، ما دیدیم که پسر نوجوان ما را به دلیل اینکه بسیجی بود پوست کندند، ما دیدیم که پاسداران ما را سر می بریدند و در حالی که زنده بودند قطع اعضا می کردند.

حجت الاسلام شهابی در خصوص اهداف منافقین و تروریستها تصریح کرد: منافقین و این داعشی ها و در کل استکبار جهانی قصد دارد که بین مردم ما تفرقه بیندازد و بین برادران شیعه و سنی ما کدورت و اختلاف ایجاد کنند، اما تا کنون نتوانسته است و نخواهد توانست، زیرا اینجا ایران است و حرف اول را رهبری می زند که محور وحدت مردم ما می باشد. اینجا شیعه و سنی باهم برادرند و بزرگان اهل سنت ما نفرت خود را از این داعشی ها و مزدوران استکبار بارها اعلام کرده اند.

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: مردم ایران باید بیدارتر از گذشته در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کنند و همه ما باید به مانند یک بسیجی، پاسدار و نیروی انتظامی به تمام معنی محافظ این نظام باشیم و نگذاریم مزدوران استکبار و استکبار جهانی فعالیتی در کشو ما داشته باشد.

photo 2017 06 10 05 58 43

وی با اشاره به سخنان اخیر امام خامنه ای درباره مواظبت از تحریف نشدن انقلاب بیان کرد: حضرت آقا در سخنان اخیرشان تاکید داشتند که دقت کنید امام و انقلاب را تحریف نکنند. اگر به تاریخ انقلاب توجه نشود، جای شهید و جلاد عوض خواهد شد و ذهنیت نسل امروز را عوض خواهند کرد.

حجت الاسلام شهابی ادامه داد: تفکر دفاع از منافقین، تفکر یک مرد انقلابی و ملت انقلابی نیست. اینها بدترین جنایتها و خیانتها را به این ملت کرده اند و نفرت آنها از ذهن مردم ما خارج نمی شود.

امام جمعه ازادشهر درخصوص سند ۲۰۳۰ اعلام کرد: حضرت آقا راجع به سند ۲۰۳۰ فرمودند؛ اجرای این سند به هیچ وجه مجاز نیست و وقتی که آقا فرمودند مطلقا مجاز نیست، مسئولین ذی ربط باید این سند را کنار بگذارند، نه تنها کنار بگذارند بلکه باید این سند را آتش بزنند و اسمی از آن نباید در کشور شنیده شود.( تکبیر نماز گذاران)

وی افزود: حضرت آقا فرمودند؛ استقلال خیلی مهم است، فرض کنیم در این سند هیچ چیزی که با سلام مغایرت دارد وجود نداشته باشد،( که البته وجود دارد)، نظام آموزشی کشور نباید در بیرون از کشور نوشته شود. شعار اصلی انقلاب ما استقلال است و دیکته نظام آموزشی از خارج از کشور، چه خوب باشد و چه بد، استقلال ما را از ما می گیرد.

حجت الاسلام شهابی در پایان در خصوص برگزاری مراسم متمرکز برای جان باختگان معدن آزادشهر گفت: در روز جمعه که مصادف با شهادت امیرالمومنین است از ساعت ۱۰:۳۰ در مصلی مراسم ترحیمی برگزار می شود، اما مراسم ویژه ای که برای این عزیزان در نظر گرفته ایم در شب ۲۳ ماه رمضان ، شب احیا، برگزار خواهد شد که همراه با پذیرایی و سحری خواهد بود.

photo 2017 06 10 05 58 48

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.