1396-03-10 10:04
1669
0
39691
در پی اعتراض برخی کاندیداها؛

بازشماری آرای شهرستان آزادشهر انجام و نتایج آن اعلام شد

نتایج باز شماری آرای سه صندوق شماره ۱۱ ، ۲۲ و ۲۵ شهرآزادشهر و صندوق شماره ۲ نوده خاندوز اعلام شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیترآزاد، ۲۹ صندوق های رای شهر آزادشهر تا قبل از ساعت ۷ صبح روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ شمارش و به فرمانداری آزادشهر آورده شد و ۳ صندوق دیگر(  ۱۱ ، ۲۲ و ۲۵) تا حدود ساعت ۱۱ صبح به فرمانداری رسید.

این موضوع باعث شد تا شایعه ای در بین مردم انتشار پیدا کند. ورود یکی از کاندیداها به داخل فرمانداری در روز شمارش آرا و قبل از اعلام نتایج به این شایعه دامن زد و باعث شد، برخی از کاندیداها درخواست شمارش مجدد این صندوق ها را بکنند.

به گفته یکی از کاندیداهای شاکی، فرمانداری آزادشهر شکایت وی را وارد ندانسته و وی از طریق هیئت نظارت اقدام به دادخواهی کرده است.

امروز با اعلام بازشماری آرا، یکی از کاندیداهای منتخب ( همان کاندیدایی که روز شمارش ارا به داخل فرمانداری رفت) به همراه طرفدارانش به جلوی فرمانداری آزادشهر آمدند که با رایزنی مسئولین فرمانداری این تجمع پایان یافت.

این موضوع حساسیت اهالی شهر آزادشهر را بیشتر کرد و همگان منتظر نتیجه این بازشماری بودند. 

روز گذشته بازشماری ۳ صندوق شهر آزادشهر و یک صندوق شهر نوده که برخی از کاندیداهای شهر نوده به آن معترض بودند به اتمام رسید و تغییری در نتیجه شمارش آرا حاصل نشد و لیست منتشر شده و آرای اعلام شده مورد تایید قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.