1396-02-28 15:34
1429
0
39184
جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس شهرستان آزادشهر؛

برخلاف اظهارات رئیس جمهور، معوقات جانبازان پرداخت نشده است/ اوضاع زندگی ما خراب است، یکی به فریاد ما برسد

جانباز شیمیایی شهرستان آزادشهر گفت: در ابتدای اردیبهشت ماه بود که خبری مبنی بر دستور رئیس جمهور به پرداخت معوقات جانبازان شنیدیم و به تازگی خبر دیگری مبنی بر پرداخت شدن معوقات جانبازان به گوش ما می خورد، اما هیچ مبلغی به ما پرداخت نشده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیترآزاد، سید عبداله میری جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ابتدای اردیبهشت ماه بود که خبری مبنی بر دستور رئیس جمهور به پرداخت معوقات جانبازان شنیدیم، و به تازگی خبر دیگری مبنی بر پرداخت شدن معوقات جانبازان به گوش ما می خورد، اما هیچ مبلغی به ما پرداخت نشده است.

میری ادامه داد: بنده در سال ۱۳۶۳ در عملیات خیبر و در جزیره مجنون شیمیایی شدم. با وجود اینکه کمیسیون پزشکی سپاه درصد جانبازی بنده را ۲۶ درصد اعلام نموده است، اما بنیاد آن را نپذیرفت و درصدی جانبازی بنده را ۱۰ درصد اعلام کرده است.

Untitled 1

این جانباز شیمیایی عملیات خیبر افزود: از سال ۶۳ تا کنون ۵ سال به بنده حقوق داده اند و ۲۷ سال حقوق طلبکارم. با اینکه آقای رئیس جمهور دکتر روحانی گفته است که معوقات همه ی جانبازان را پرداخت کردیم، اما هنوز مبلغی به بنده و دوستانم پرداخت نشده است. من از طرف هزاران جانبازی که با آنها در ارتباط هستم این سخن را می گویم، ما هیچ دریافت معوقه ای تاکنون نداشته ایم.

وی در ادامه گفت: از آن زمان که بنده شیمیایی شده ام قرار شده است بنده را بیمه کنند و از سال ۶۳ بیمه کرده اند اما بعد از ۳۳ سال هنوز بازنشسته نشده ام. بنده بخاطر تامین مخارج زندگی و اشتغال در شغلی که با اجسام سنگین سر و کار دارد دچار دیسک کمر شده ام و شغل دیگری هم ندارم، پس چرا بازنشستگی ما نمی آید؟!

آقای میری خطاب به مسئولین اعلام کرد: اسناد تمام سخنانی را که می گویم موجود است و اگر خواستند در اختیار آنها خواهم گذاشت.

این جانباز دوران دفاع مقدس ادامه داد: اوضاع زندگی ما خراب است، یکی به فریاد ما برسد، بخدا سقف منزلم آب چک می کند و چند سال است برای گرفتن وام از بنیاد اقدام کرده ام، اما هنوز خبری از آن نشده است. بیایند زندگی بنده را نگاه کنند.

وی در آخر افزود: در این ۵ سال حقوق ما را همیشه با تاخیر پرداخت می کردند و در این یکی دو ماه نزدیک انتخابات اوضاع پرداخت سر و سامانی گرفته است، سوال ما این است که چرا غیر از ایام انتخابات صدای ما را نمی شنوید، این مشکل همه جانبازان است و امیدوارم مسئولین صدای ما را بشنوند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.