1396-02-23 16:01
3097
0
38953
توسط طرفداران افراطی انجام شد؛

پاره کردن بنرهای تبلیغاتی آیت الله رئیسی در آزادشهر + تصاویر

با نزدیک شدن به روز رای گیری و تلاش بیشتر کاندیداهای ریاست جمهوری برای همسو کردن افکار عمومی با خود، متاسفانه شاهد برخی از بد اخلاقی های انتخاباتی در شهرستان آزادشهر می باشیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیترآزاد، با نزدیک شدن به روز رای گیری و تلاش بیشتر کاندیداهای ریاست جمهوری برای همسو کردن افکار عمومی با خود، متاسفانه شاهد برخی از بد اخلاقی های انتخاباتی در شهرستان آزادشهر می باشیم.

 یکی از این بد اخلاقی ها، پاره کردن بنر و تبلیغات آیت ا... سید ابراهیم رئیسی توسط حامیان افراطی حزب اصلاح طلب در آزادشهر می باشد. 

اما مسئله مهمتر که دشمنان در پی انتشار آن هستند و متاسفانه از زبان برخی از این افراد شنیده می شود، منسوب کردن آیت ا... رئیسی به رهبری است. آنها می گویند که آیت ا... کاندید مورد تایید رهبری می باشد و رای رهبر معظم انقلاب با آقای رئیسی است.

این عزیزان باید بدانند که دشمنان در حال ایجاد دو قطبی هستند و می خواهند با این تبلیغات هدف شوم خود را که تخریب نظام و رهبری است را دنبال کنند. برای روش شدن موضوع لازم است بدانید که هدف آنها از طرح این مطالب این است که اگر آیت ا... رئیسی رای آورد بگویند که تقلب شده و نظام و رهبری فرد مورد نظر خود را پیروز انتخابات معرفی کرده اند، و اگر آیت ا... رئیسی رای نیاورد می گویند که رهبری در ایزان طرفدار چندانی ندارد و با این روش توطئه های بعدی خود را کلید خواهند زد.

همشریان و هموطنان عزیز باید بدانند که امام خامنه ای از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده است و بر طبق وظیفه رهبری خود معیارهایی را اعلام نموده اند و هر یک از کاندیداها می توانند خود را به آن معیارها نزدیکتر کنند و مصداق آن معیارها شوند.

در انتها از تمامی عزیزانی که این مطلب را مطالعه می کنند تقاضا داریم، این موضوع را به گوش دیگران برسانند و دشمنان انقلاب را در ایجاد فتنه ای جدید ناکام بگذارند.

1

پاره کردن بنر آیت ا... رئیسی در سر خیابان عصمتیه ( برای نصب بنر از مسئولین مربوطه مجوز گرفته بودند )

2

پاره کردن بنر آیت ا... رئیسی در جلوی ستاد

3

نمونه ای از پاره کردن عکس تبلیغاتی آیت ا... رئیسی بر روی محل تبلیغات

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.