1396-02-03 18:34
1252
0
38157
آخوند خوجملی:

به کسی رأی دهید که حافظ منافع ملی باشد و به مردم صادقانه خدمت کند

امام جمعه اهل سنت نگین شهر با بیان اهمیت انتخابات گفت: در انتخابات پیش رو باید به کسی رأی داد که حافظ منافع ملی و مردم باشد، کسی که در بین مردم نباشد نمیتواند به مردم خدمت کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان، آخوند ابوبکر خوجملی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد؛ مردم شیعه و اهل سنت ایران می دانند که دوستداران انقلاب و نظام، دوستداران پیامبر (ص) و اسلام و دشمنان انقلاب و نظام نیز دشمنان نبی مکرم اسلام (ص) هستند و بر این اساس حمایت از انقلاب و همچنین دشمنی با دشمنان و استکبار جهانی را وظیفه خود می دانند.

آخوند خوجملی اضافه کرد: ملت ایران با تمام توان، در راستای منویات و نیز دستورات رهبر معظم انقلاب حرکت کرده و دوستی با دوستان انقلاب و دشمنی با دشمنان انقلاب را همچنان در دستور کار خود دارند، و انشاء الله در انتخابات یک بار دیگر مردم پیمان مجدد خود را با انقلاب می بندند.

امام جمعه اهل سنت نگین شهر بیان کرد: مردم ما در انتخابات باید به کسی رأی بدهند که حافظ منافع ملی باشد و به محرومین رسیدگی کند، نگاه به قشر ضعیف جامعه را در دستور کار خود قرار دهد.

خوجم لی خاطر نشان کرد:امروزه رفتار مسئولین به طور محسوسی از طرف مردم کنترل می شود و اعمال آنها را مردم می بینند، مردم هم به کسی رأی میدهند که مشکلات جامعه را بتواند برطرف کند.

وی افزود: مسئولین باید در بین مردم حضورداشته باشند و مشکلات مردم را از نزدیک لمس کنند، مسئولی که از مردم فاصله بگیرد و حائلی بین مردم و خودشان ایجاد کنند نمیتواند خدمت صادقانه کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.