1396-01-30 14:58
1370
0
38026

تبلیغ زود هنگام «روحانی» با پول بیت المال توسط یک اداره در آزادشهر + فیلم

بعد از اینکه صدا و سیما با انتشار پیاپی عملکرد دولت و گذاشتن مناظرات زودتر از موعد به تبلیغ رئیس جمهور حاضر که کاندید ریاست جمهوری دوره جدید است پرداخت اکنون شاهد تبلیغ اداره آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر از دکتر روحانی هستیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، با نزدیک شدن به انتخابات شاهد آن هستیم که حامیان کاندیداهای ریاست جمهوری در فضای مجازی به تبلیغ افراد مورد نظر خودشان می باشند که این تبلیغات زودتر از وقت قانونی است و جای تامل دارد.

از آنجا که نسبت دادن این گروه ها و کانال های ایجاد شده به کاندید خاصی بسیار سخت می باشد، بسیاری از کاندیداها در حال تبلیغات زود هنگام هستند. زیرا در صورت اعلام تخلف به کاندیدای مورد نظر ، وی خواهد گفت این کار رقیبان بنده می باشد و می خواهند بدینوسیله بنده را از رقابت خارج نمایند.

اما در کشور و در فضای حقیقی به ندرت تبلیغاتی را از کاندیدای خاص مشاهده می کنید زیرا در این فضای حقیقی کتمان حقایق بسیار سخت است.

بعد از اینکه صدا و سیما با انتشار پیاپی عملکرد دولت و گذاشتن مناظرات زودتر از موعد به تبلیغ رئیس جمهور حاضر که کاندیدای ریاست جمهوری دوره جدید است پرداخت، اکنون شاهد تبلیغ دکتر روحانی توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر هستیم.

در هفته گذشته در شهرستان آزادشهر، اداره آموزش و پرورش این شهرستان، تابلوی الکترونیکی در جلوی در این اداره نصب کرد. در ابتدا همگان فکر می کردند که این تابلو قرار است به معرفی مسائل آموزشی اداره آموزش و پرورش بپردازد، اما بعد از روشن شدن این تابلو مشاهد شد که این تابلو به منظور تبلیغ مردم به شرکت در انتخابات نصب شده است و بصورت زیر پوستی از رئیس جمهور کنونی و کاندیدای ریاست جمهوری دوره بعد تبلیغ می کند.

در این تابلو ۳ پیام همراه با عکس از امام خمینی(ره)، امام خامنه ای و رئیس جمهور گذاشته شده است که متن آن به شرح زیر است.

در جلوی عکس امام خمینی(ره) نوشته شده است: باید اخلاق همه در انتخابات، اخلاق اسلامی باشد.

در جلوی عکس امام خامنه ای نوشته شده است: انتخابات سرمایه عظیم ملت ایران است.

و در جلوی عکس دکتر حسن روحانی کاندید ریاست جمهوری و رئیس جمهور فعلی نوشته شده است: برای پویایی و پایایی نظام سیاسی کشور باید رقابت سیاسی واقعی و صحیح را گسترش داد.

اگر بخواهیم ساده اندیشانه نگاه کنیم ۳ پیام از ۳ مسئول نظام گذاشته شده است. اما از آنجا که دکتر روحانی کاندیدای ریاست جمهوری این دوره است، آوردن پیامی از وی در ارتباط با انتخابات مصداق تبلیغ از او است.

اگر اداره آموزش و پرورش می خواست که پیامی برای تشویق مردم به شرکت در انتخابات بگذارد، نیازی به پیام دکتر روحانی نبود و با ۲ پیام امام خمینی(ره) و خامنه ای هدف محقق شده بود.

امیدواریم که این اداره سهوا این کار را انجام داده باشد والا هزینه از بیت المال برای تبلیغ کاندیدای مورد نظر، فعلی حرام و نابخشودنی است.

از دکتر روحانی نیز می خواهیم به کارکنان ادارات گوشزد کند که تبلیغ زود هنگام تخلف است و برای گسترش رقابت سیاسی واقعی و صحیح، التزام به قانون اصلی لازم و انکار نکردنی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.