1396-01-19 12:47
1198
0
37555
رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر:

مراسم معنوی اعتکاف در 20 مسجد شهرستان آزادشهر برگزار می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهراعلام کرد: امسال مراسم معنوی اعتکاف در 4 مسجد در شهر و 16 مسجد در روستاها برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، حجت الاسلام رضا دیلمی در اولین جلسه ی ستاد شئون فرهنگی در سال جدید که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: اعتکاف از رویش های انقلاب اسلامی است و با توجه به نزدیک شدن ایام البیض، مراسم اعتکاف همانند سال‎های گذشته با حضور پرشور جوانان و اقشار مختلف مردم در شهرستان آزادشهر برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر افزود: از امروز تا 21 فروردین ماه زمان ثبت نام معتکفان خواهد بود و علاقمندان می‎توانند جهت ثبت نام به اداره تبلیغات اسلامی مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته نزدیک به یک هزار و 200 نفر در شهرستان معتکف شدند .

حجت الاسلام دیلمی ادامه داد: امسال 17 مسجد برای انجام اعمال اعتکاف خواهران و 3 مسجد ویژه دانشجویان و هیات مذهبی و برادران در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر با اعلام این خبر گفت: امسال مراسم معنوی اعتکاف در 4 مسجد در شهر و 16 مسجد در روستاها برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال 95، 10 جلسه ستاد شئون فرهنگی در راستای برگزاری، نظارت و سازماندهی مناسبت های مذهبی و تعظیم شعائر دینی و انقلابی در شهرستان تشکیل شد که به حمد الله نتایجی خوبی را به دنبال داشت.

حجت الاسلام دیلمی با اشاره به پیام نوروزی مقام عظمای ولایت گفت: در پیام معظم له از اعتکاف ، راهپیمایی اربعین حسینی و بزرگداشت شعائر دینی و انقلابی به عنوان شیرینی های سال 95 یاد شد و امید است به فضل الهی امسال نیز بتوانیم این مسیر نورانی و تابناک را با تمام توان به سوی مطلوب به پیش ببریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.