1395-12-01 05:02
1867
0
35448
فعال فرهنگی رامیان:

آقای ابراهیمی شما نماینده مردم هستید یا آقایان ...؟

متاسفانه با خبر شدیم در نامه اعتراضی مجمع نمایندگان استان گلستان به ریاست مجلس شورای اسلامی بخاطر اعتراض به جا و به حق مردم شهر بندرگز در عدم سخنرانی یک حامی فتنه در روز 22 بهمن امسال، امضاء نماینده مردم آزادشهر و رامیان یعنی آقای ابراهیمی نیز درج شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، متاسفانه با خبر شدیم در نامه اعتراضی مجمع نمایندگان استان گلستان به ریاست مجلس شورای اسلامی بخاطر اعتراض به جا و به حق مردم شهر بندرگز در عدم سخنرانی یک حامی فتنه در روز 22 بهمن امسال، امضاء نماینده مردم آزادشهر و رامیان یعنی آقای ابراهیمی نیز درج شده است.

مقام معظم رهبری در سخنرانی های خود بارها و بارها در خصوص حساسیت به مسئله فتنه تاکید و آنرا خط قرمز خود اعلام کرده اند و به تبع مردم ولایتمدار ایران و مخصوصا مردم ولایی استان گلستان نسبت به این فرمایش مقام معظم رهبری حساس شده اند و خروجی آن را در روز 22 بهمن امسال و لغو سخنرانی یک حامی فتنه نشان دادند.

اگر از روز انتخابات مجلس که منطقه آزادشهر و رامیان و فندرسک پر شده بود از ماشین هایی با شماره پلاک 95 و 85 بگذریم باید بگوییم امضاء آقای ابراهیمی در زیر نامه ای که علیه مردم است بسیار تعجب برانگیز است و گویی وی نماینده این مردم نیستند.

شاید آقای ابراهیمی یادشان رفته که نماینده مردم هستند نه نماینده آقایان بالادستی و شاید هم یادشان رفته قرار بوده خادم مردم باشند نه ارباب مردم که علیه مردم انقلابی دست به اقدامی ضد انقلابی زده اند.

اصلا آیا خود آقای ابراهیمی در آن روز در بندرگز حضور داشته اند که زیر آن نامه را امضا کرده اند؟ درصورتی که بنا بر فرمایش امام جمعه محترم شهرستان بندرگز در خطبه های نماز جمعه این هفته اصلا حضوری از سوی "حجت السلام مازنی" در بندرگز صورت نگرفت که ممانعت یا لغو سخنرانی صورت گرفته باشد.

گویا آقای ابراهیمی مشکلات مردم منطقه خود را به دست فراموشی سپرده اند و بیشتر به فکر رفع مشکلات آقایان بالادستی هستند تا مشکلاتی از قبیل فقر، بیکاری، رکود، سرمازدگی مرکبات و ... ای کاش برای این مشکلات هم نامه اعتراضی می نوشتند و سینه چاک می کردند تا ماهم باور کنیم نماینده مردم همین منطقه هستند نه ماشین های پلاک 85 و  95.

این مطلب قصد حمایت از آشوب و بلوا به هر بهانه ای را ندارد بلکه فقط از مردمی حمایت میکند که یکصدا کلام مقام معظم رهبری را فریاد می زنند نه خط و باند بازی های جناحی و سیاسی، مردمی که برای این انقلاب خون داده اند هرگز نخواهند گذاشت عده ای که زمانی حامی فروپاشی این انقلاب بوده اند به راحتی در روز پیروزی انقلابشان برایشان صحبت کند.

در خصوص اینکه آن شخص حامی حریان فتنه امروز به عنوان نماینده مجلس فعالیت میکند و از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده است فقط شمارا رجوع می دهم به طرح یک فوریتی نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس که در ماده یک این طرح مصوب شد، کلیه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری به استثنای دستگاه‌های تحت امر مقام معظم رهبری، قضایی و مشاغلی که برای انتصاب اشخاص در قانون اساسی تشریفات خاص ذکر شده ضمن احراز تابعیت جمهوری اسلامی ایران بر شرایط خدمت نظام وظیفه‌ی عمومی (پایان خدمت، یا معافیت دائم) برای مردان موظف هستند در انتصاب افراد به مشاغل موضوع ماده 6 این قانون در مورد ضوابط مقرر در این قانون از مراجع سه‌گانه قوه قضاییه، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه استعلام و نتایج آن را در انتصاب خود اعمال کنند. در غیر این صورت متخلف به مجازات تعزیری درجه 6 مندرج در قانون مجازات اسلامی محکوم می‌شود و این به این معنیست که تاقبل آن استعلام ها به درستی به شورای نگهبان نمی رسید.

لذا مردم شریف و ولایتمدار شهرستان رامیان از نماینده خود در مجلس شورای اسلامی انتظار دارند تا با توبه و بازگشت به سوی رهبری و مردم، از خط و خط بازی ها و سیاسی بازی های آقایان دست بکشند و آنچنان که در سخنرانی های قبل از انتخابات گفته بودن خادم مردم باشند نه ارباب.

نویسنده: فعال فرهنگی رامیان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.