1394-11-20 08:58
1471
0
27314
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد؛

انقلاب اسلامی ایران یک معجزه الهی بود / انتخابات معامله با خداوند است + تصاویر

مراسم متمرکز افتتاحیه متمرکز پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان آزادشهر برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، مراسم بهره برداری و کلنگ زنی 238 طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان آزادشهر باحضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

انقلاب اسلامی ایران یک معجزه الهی بود

حبیب شفائی نوده در آیین افتتاحیه متمرکز پروژه های عمرانی و اقتصادی این شهرستان، انقلاب اسلامی را حاصل خون شهیدان دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران یک معجزه الهی بود که در پیروزی انقلاب چند عامل از جمله معنویت حضرت امام راحل، حمایت مردم، وحدت کلمه و امدادهای الهی تاثیرگذار بوده است.

فرماندار آزادشهر، گفت: برای عملیات اجرایی این طرح ها در مجموع مبلغ 485 میلیارد و 728 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، استانی و بخش خصوصی هزینه شده است.

IMG 4767

حبیب شفائی نوده افزود: از مجموع 238 طرح عمرانی و اقتصادی این شهرستان، 30 طرح عمرانی با هزینه 231 میلیاردو 867 میلیون ریال و 202 طرح اقتصادی با هزینه 244 میلیارد و 86 میلیون ریال به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی شش طرح عمرانی دیگر باهزینه 9 میلیارد و 775 میلیون ریال آغاز شد.

وی، یک واحد تولیدی کارتن سازی، 176 واحد مسکن مهر و آسفالت روستای رحیم آباد به طول هفت کیلومتر را از مهمترین طرح های به بهره برداری رسیده اعلام کرد و گفت: امروز عملیات اجرایی یک واحد آموزشی 6 کلاسه درشهر نوده خاندوز نیز آغاز می شود.

شفائی نوده افزود: امروز همه ما وظیفه و رسالت سنگینی درقبال خون شهیدان و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بر عهده داریم و بایستی همواره شکرگزار نعمت الهی جمهوری اسلامی باشیم.

وی بابیان اینکه دهه فجر دو پیام آشکار و پنهان دارد، اضافه کرد: پیام آشکار این ایام، عبرت گرفتن دشمنان از انقلاب اسلامی و پیام پنهان آن نیز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین است.

فرماندار آزادشهر در ادامه اظهار داشت: دولت یازدهم از آغاز فعالیت خویش تاکنون منشاء خدمات بزرگی برای مردم بوده است که طرح تحول نظام سلامت، مهار تورم از 45 درصد به کمتر از 15 درصد، موفقیت در مذاکرات هسته ای و لغو تحریم ها، تثبیت نرخ ارز و ارتباط مستمر با علما و مراجع تقلید ازجمله مهمترین موفقیت ها و دستاوردهای دولت بوده است.

وی در ادامه با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در دهه مبارك فجر، تصريح كرد: در دهه مبارك فجر امسال در شهرستان آزادشهر 238 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار 486 میلیارد ریال ، افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد ،

حبیب شفائی افزود: از این تعداد 30 پروژه با اعتبار 232 میلیارد ریال در بخش عمرانی و 202 پروژه با اعتبار 244 میلیارد ریال در بخش اقتصادی اشتغالزا افتتاح خواهد گردید و هم چنین 6 پروژه نیز با اعتبار حدود 10 میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار آزادشهر همچنین با مهم دانستن مساله انتخابات هفت اسفند امسال و با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم دراین انتخابات و انتخاب نمایندگان اصلح، تصریح کرد: انتخابات یک معامله با خداوند است و از طرفی آبروی نظام است و مابا خود عهد بسته ایم تا انتخاباتی سالم، پرشور و بانشاط، شفاف و بیطرفانه و با رعایت حق الناس و امانتداری برگزار نماییم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان،در این مراسم به طرح های قابل افتتاح آزادشهر در دهه فجر انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و با قابل قبول دانستن آنها، گفت: سهم این شهرستان ازمحل اعتبارات تملک دارایی های استان درسال 94 مبلغ 146 میلیارد ریال بوده است که معادل 6.5 درصد کل اعتبارات گلستان است.

IMG 4768

پیش قدم همچنین از افزایش شاخص بودجه هزینه ای و عمرانی گلستان در بودجه سال 95 خبر داد و افزود: درسال آینده شاخص بودجه هزینه ای این استان 25 درصد و شاخص بودجه عمرانی آن نیز 24 درصد نسبت به سال 94 رشد خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.