1394-11-18 09:55
1135
0
27214
معاون فرماندار آزادشهر:

نگرش به زن با پیروزی انقلاب اسلامی متحول شد

معاون فرماندار آزادشهر در فاطمیه آزادشهر گفت: نگرش به زن با پیروزی انقلاب اسلامی متحول شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیترآزاد،  سید غلامرضا قاضوی در جمع خواهران هیئت های مذهبی در فاطمیه آزادشهر گفت: در انقلاب اسلامی یکی از برجستگی های خاصی که خیلی زیاد می توان از ابعاد و جهات مختلف درباره آن صحبت کرد حضور زن مسلمان، زن مسلمان ایرانی در انقلاب سال ۱۳۵۷ بود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نقش زنان در انقلاب بیان داشت: نقش زنان در انقلاب ثابت کرد که زن در سایه ایمان و آگاهی و به دور از فسادی که دنیای غرب برای او درست کرده است می تواند نقش اول را در تحولات تاریخی و جهانی ایفا کند، ثابت کرد که افتخار و عظمت زن در چیزهایی که دستهای آلوده صهیونیست برای او در دنیای کنونی فراهم آورده نیست بلکه زن در سایه مهارت و عفت و احساس مسوولیت است که می تواند دوشادوش مردان و در مواردی جلوتر از آنها گام بردارد.

قاضوی افزود: آنچه مسلم است این است که تنها به مفاهیم والای انسانی مکتب اسلام است که پیشرفت، تعالی و سعادت حقیقی برای زنان جامعه و به دنبال آن کل جامعه ایجاد می‌شود و همین نگاه بود که توانستانقلاب اسلامی را در ایران به پیروزی برساند و تحمل هشت سال جنگ طاقت فرسارا برای آنان سهل و آسان نماید.
 
معاون فرماندار اظهارداشت: حضور پر شور و نشاط بانوان ایران اسلامی در مناسبت ها و ایام ا... ها بویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات چشم گیر بوده و باعث شادی دوستداران انقلاب اسلامی و عصبانیت دشمنان گردیده است
 
وی تصریح کرد: امسال هم حضور پررنگ همه مردم بویژه بانوان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۷ اسفند قدرت و اقتدار مردم را در نظام مقدس جمهوری اسلامی،به دفاع از نظام و انقلاب،و رهبری و دولت اسلامی به نمایش گذارده خواهد شد
 
معاون فرماندار آزادشهر در پایان خاطر نشان ساخت: ۲۲ بهمن و انتخابات مظهر اقتدار نظام در همراهی و همدلی امت اسلامی می باشد.
 
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.