1393-11-19 07:17
1645
0
10154

افتتاح و کلنگ زنی ۷۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در آزادشهر

همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  ۷۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در آزادشهر قابل افتتاح و کلنگ زنی وجود دارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از  تیتر آزاد، سید فاضل دهنوی فرماندار آزادشهر در آیین افتتاحیه متمرکز پروژه های شهرستان آزادشهر در دهه فجر و در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارشی از پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی شهرستان اذعان داشت : در شهرستان آزادشهر ۷۶ پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی داریم که از این تعداد پروژه ۵۹ عدد قابل افتتاح و۱۷ عدد نیز کلنگ زنی است.

دهنوی خاطرنشان کرد : از این ۵۹ پروژه قابل افتتاح ۵۰ عدد آن عمرانی و ۹ عدد آن هم اقتصادی و اشتغالزایی است که با هزینه ای بالغ بر ۲۶ میلیارد و ۸۹۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود : ۵۰ پروژه عمرانی این شهرستان با هزینه ای بالغ بر ۲۵ میلیارد و ۲۳۶ میلیون  تومان و ۹ پروژه اقتصادی نیز با هزینه ۱ میلیارد و ۶۵۷ میلیون و ۱۰۰هزارتومان انجام می شود.

فرماندار آزادشهر در پایان اظهار داشت : همچنین در دهه فجر ۱۷ پروژه کلنگ زنی داریم که پیش بینی می شود مبلغ ۴ میلیارد و ۷۱۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان برای انجام آنها هزینه شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.